تاریخ انتشار: 1395/07/10 12:31
کد خبر: 258435

سردار آزمون: راهنمایی‌های جهانبخش اشتباه بود! / دوست دارم خودم باشم نه گریزمان!

سردار آزمون پس از درخشش مقابل پی اس وی آیندهوون مورد تمجید رسانه های روسی و اسطوره باشگاه روستوف قرار گرفته است. تا جایی که او را با گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید مقایسه کرده اند.
سردار آزمون: راهنمایی‌های جهانبخش اشتباه بود! / دوست دارم خودم باشم نه گریزمان!

برای او فرقی نمی‌کند نام حریف چیست؟ آژاکس یا آیندهوون. زنیت یا لکوموتیو. تلاشش را انجام می‌دهد تا گل بزند یا پاس گل بدهد. درست مثل بازی مقابل آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا. هر چند دوست داشت گل بزند اما در نهایت درخشید و یک پاس گل برای پولوز مهیا کرد و البته روی گل اول روستوف نیز موثر بود. سردار آزمون پس از بازی سنگین مقابل قهرمان لیگ هلند، از این بازی صحبت می‌کند و البته مقایسه با گریزمان که توسط رسانه‌های روسی و اسطوره باشگاه روستوف انجام شده است.

یک پاس گل و تاثیر روی گل اول، ماحصل تلاش تو مقابل پی اس وی آیندهوون بود. از عملکردت راضی هستی؟

 من که نباید راضی باشم، مهم رضایت کادر فنی روستوف است. هر چند دوست داشتم گل بزنم اما حیف که به هدفم نرسیدم.

اما پاس گل دادی و جزو بازیکنان موثر روستوف بودی.

 خب این وظیفه‌ام است. باید بیشترین انرژی را بگذارم تا هم برای روستوف موثر باشم و هم توانایی‌هایم را نشان بدهم. بخصوص که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و همه چشم‌ها به این تورنمنت معتبر خیره شده است.

بعد از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ، به نظر نتیجه مناسبی مقابل پی اس وی آیندهوون کسب کردید. بخصوص که این تیم فصل قبل قهرمان هلند شده و بازیکنان آماده‌ای در اختیار دارد.

 درست است که نخستین امتیاز تاریخ روستوف در لیگ قهرمانان را کسب کردیم اما باید بازی را می‌بردیم. نتیجه عادلانه این بود که ما سه امتیاز را بگیریم، چون شایستگی‌اش را داشتیم اما دو گل بد دریافت کردیم که البته این هم طبیعت فوتبال است. پی اس وی هم حریف قدرتمندی بود، بخصوص که از قبل هم روی این تیم شناخت داشتم.

شناخت داشتی؟ از کجا؟

 با علیرضا جهانبخش در مورد پی اس وی آیندهوون حرف زده بودیم. او هم درباره زنیت که حریف آلکمار در یورو لیگ بود از من سوال کرد. او درباره نقاط ضعف و قوت آیندهوون توضیحاتی به من داد و راهنمایی‌ام کرد. من هم هر چه از زنیت می‌دانستم به او گفتم.

حالا راهنمایی‌های جهانبخش کمکی هم به تو کرد؟

- نه، چون کاملا اشتباه بود!

راست می‌گویی؟

 بله، شاید هم بازیکنان آیندهوون روز خوب خود را سپری می‌کردند و به همین دلیل ضعفی آنچنانی در بازی آنها ندیدم.

انگار یکی از بازیکنان پی اس وی هم‌تیمی‌ات بود؟

 یکی از هم‌تیمی‌های سابقم که به منچسترسیتی رفته بود، این فصل قرضی به آیندهوون رفته تا در لیگ هلند بازی کند. اسمش هم ژیچنکو است.

پس از درخشش تو مقابل آیندهوون، رسانه‌های روسی و البته میخائیل اوسینوف، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ روستوف تو را با گریزمان مقایسه کرده. حتما صحبت‌های اوسینوف را شنیده ای؟

 از آقای اوسینوف ممنونم. او با این مقایسه انگیزه خاصی به من داد.

کلا این قیاس‌ها را دوست داری؟

 این مقایسه‌ها را دوست ندارم چون می‌خواهم خودم باشم و با کسی قیاس نشوم. این مقایسه‌ها را فقط از این نظر دوست دارم که به من انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود برای حضور در جمع بهترین‌ها انرژی‌ام چند برابر شود.

راستی سعید عزت اللهی چرا بازی نمی‌کند؟

 واقعا دلیلش را نمی‌دانم. سعید بازیکن قابلی است که هر وقت برای روستوف بازی کرده موثر بوده. امیدوارم باز هم او را در ترکیب روستوف ببینم و کنارش بازی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kljjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی روستوف 2-2 آیندهوون (پاس گل آزمون) + فیلم

آزمون و عزیت الهی، فردا شب به مصاف بایرمونیخ می روند
در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛