تاریخ انتشار: 1395/06/27 19:56
بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای چوار65 ایلام؛
کد خبر: 260935

تفاهم نامه باشگاه نفت تهران و چوار ایلام؛ جوانان محرومی که از این پس دلخوشی دارند

حرکت ارزشمند باشگاه نفت تهران و امضاء تفاهم نامه با چوار ایلام، شور و هیجانی غیر قابل وصف را در این منطقه محروم از کشور بوجود آورده است.
تفاهم نامه باشگاه نفت تهران و چوار ایلام؛ جوانان محرومی که از این پس دلخوشی دارند

به گزارش فرتاک ورزشی، در طی چند روز گذشته چند خبر در مورد گرامی داشت شهدای فوتبالیست استان ایلام و چوار  بر روی خروجی سایت فرتاک ورزشی  قرار گرفت که شاید خیلی ها پیش خود فکر کرده باشند که این خبر خیلی هم نمیتواند اهمیت داشته باشد که این سایت به آن می پردازد، ولی واقعیت این است اتفاقا در هیاهوی دربی83 که همه به فکر مطرح نمودن خود بودند، این اقدام را ارج می نهیم و از تمامی کسانی که سعی نمودند اخبار و گزارشی در این خصوص به فرتاک ورزشی برسانند تشکر می کنیم.

 

اما باید بگوییم که رسالت فرتاک ورزشی، علاوه بر انعکاس اخبار و تحلیل های ورزشی، حضور در مجامع فرهنگی با قدرت تمام است و در این راستا در کنار تمامی افراد حقیقی و حقوقی خواهد بود.

 

photo_2016-09-17_08-54-33

هم اینک که باشگاه نفت که به همت مالک باشگاه نادر گلرخسار، مدیرعامل حسین شهریاری و مدیر آکادمی فوتبال ناصر فریادشیران که نشان داده اند در هیاهوهای لیگ برتر غرق نشده و به فکر کارهای زیر بنایی و توجه به اقشار محروم هستند، شرایط را بگونه ای رقم زده اند که ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای فوتبالی چوار که در زمان بازی در سال 65 مورد حملات وحشیانه صدامیان قرار گرفته و به شهادت رسیدند، وظیفه داریم در کنار آنها باشیم.

 

این اقدام ارزنده از سوی مدیران باشگاه نفت تهران، در نهایت ضمن برگزاری مسابقه ای تحت این عنوان، منجر به تفاهم نامه ای گردید که موجی از شادی را نزد مردم ایلام و چوار فراهم نموده است و متعاقب این اقدام شایسته زا سوی باشگاه نفت، دکتر حجت الله هاشم بیگی، رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی چوار65 ایلام بیانیه ای صادر نمود که با هم می خوانیم:

 

بسمه تعالی

 

اینک که بعد از سالها، یاد شهدای مظلوم زمین فوتبال چوار استان ایلام طنین اندازه شده است، توسعه فوتبال در شهر چوار و استان ایلام بیش از گذشته ضروری است. شهر چوار(سرزمین لاله های فوتبال)، نیازمند فوتبال پویا و بانشاط است که در این راستا، تیم های فوتبال این شهر و استان ایلام باید سعی کنند خود را به سطح اول فوتبال کشور برسانند تا زمینه رشد استعدادهای ناب این منطقه فراهم و نام و یاد شهیدان چوار همواره بر سر زبان ها باشد.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای چوار65 استان ایلام، با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار و کمک به توسعه فوتبال در این منطقه تاسیس شد و برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را انجام داده است. اما توسعه فوتبال در استان محروم ایلام ،بدون حمایت های لازم امکانپذیر نیست. 

 

اگرچه سالیان طولانی، واقعه مهم زمین فوتبال چوار به فراموشی سپرده شده بود، اما با پیگیری نیروی های مردمی و دانشجویان و فارغ التحصیلان منطقه چوار، در سال های اخیر تعدادی از مسئولین و نهادهای دلسوز کشور سعی نموده اند که یاد شهدای چوار را زنده نگهداشته و برای پیشرفت فوتبال در منطقه چوار کمک نمایند. ولی در روز پنجشنبه 25شهریورماه سال 95، اتفاقی مبارک رخ داد و اقداماتی عملی برای توسعه فوتبال چوار رخ داد. جلسه مدیران، کادرفنی و بازیکنان با آقای محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی فوتبال و اعلام حمایت و ارایه برنامه های فدراسیون جهت کمک به رشد و توسعه فوتبال در شهر چوار و استان ایلام، موجب انگیزه فراوان اعضای تیم چوار65 ایلام شد و آینده ای روشن را فراروی اهالی فوتبال قرارداد.

 

همچنین، امضای تفاهم نامه برادرخواندگی بین باشگاه های فرهنگی ورزشی نفت تهران و شهدای چوار65 ایلام را می توان نقطه عطفی در مسیر فوتبال استان ایلام دانست.

 

در این تفاهم نامه موارد زیر مدنظر قرار  گرفت:

1- تأسیس آکادمی فوتبال نفت تهران در شهر چوار با مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای چوار65 ایلام

2- مشاوره فنی و مدیریتی به مدیران، بازیکنان و مربیان باشگاه چوار65 ایلام توسط باشگاه نفت تهران

3- برگزاری دوره های دانش افزایی برای بازیکنان و مربیان باشگاه چوار65 ایلام توسط باشگاه نفت تهران

4- برگزاری دیدارهای دوستانه بین تیم های بزرگسالان و رده های پایه هر دو باشگاه بصورت مستمر

5- نقل و انتقال بازیکن بین دو باشگاه

این تفاهم نامه که قبل از مسابقه دوستانه بین تیم های فوتبال امید نفت تهران و چوار65 ایلام امضاء شد، بازتاب وسیعی در بین اهالی فوتبال استان ایلام و نوجوانان و جوانان فوتبال دوست داشت.

 

لذا، برخود لازم میدانیم از همه افرادی که دلسوزانه در راه خدمت به فوتبال کشور به ویژه فوتبال استان ایلام تلاش می کنند و هم چنین از مالک  باشگاه نفت تهران آقای نادر گلرخسار، مدیرعامل باشگاه آقای حسین شهریاری، مدیر آکادمی فوتبال آقای ناصر فریادشیران و همه مدیران، مربیان و بازیکنان ردههای مختلف باشگاه نفت تهران که عزم خود را برای کمک به فوتبال چوار و استان ایلام جزم کرده اند، تقدیر و تشکر نماییم.

خدایا چنان کن سرانجام کار/ تو خشنود باشی و ما رستگار

 

حجت الله هاشم بیگی

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی چوار65 ایلام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klr6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدامی قابل تحسین به دور از هیاهوهای دربی
باشگاه نفت و گرامی داشت شهدای چوار؛