تاریخ انتشار: 1402/04/18 14:09
کد خبر: 3011

قول جایزه علی دایی به ملی‌پوشان کاراته

علی دایی در دیدار با ملی‌پوشان کاراته قول داد در صورت کسب نتایج خوب به آنها جایزه بدهد.
قول جایزه علی دایی به ملی‌پوشان کاراته

سیدشهرام هروی در خصوص حضور علی دایی در تمرین ملی‌پوشان کاراته اظهار داشت: حضور پیشکسوتان و اسطورهای هر رشته‌ای در اردوهای تیم ملی باعث افزایش انگیزه و روحیه ورزشکاران می‌شود. از علی دایی برای حضور در تمرین تیم ملی دعوت کرده بودم و او قول داده بود به تمرینات بیاید و امروز به صورت سرزده به تمرین تیم ملی آمد و میزبان اسطوره فوتبال ایران بودیم.

سرمربی تیم ملی کاراته با تاکید بر افزایش انگیزه ملی‌پوشان از حضور علی دایی گفت: حضور دایی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا از نظر روحی و روانی تاثیر مثبت زیادی روی بچه‌ها خواهد گذاشت. بچه‌ها از دیدار و صحبت‌ها با دایی انگیزه زیادی گرفتند و مطمئن باشید این موضوع تاثیر خود را برای آماده‌سازی بهتر بچه‌ها خواهد داشت.

وی در خصوص صحبت‌هایی دایی با ملی‌پوشان گفت: دایی از ملی‌پوشان خواست تا برای شادی دل مردم تلاش کنند و به خاطر این موضوع با تمام توان بجنگند تا بتوانند بهترین مدال را کسب کنند. همچنین دایی برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد و قول داد در صورت کسب نتایج خوب به بچه‌ها جایزه بدهد.

هروی در خصوص شرایط تیم ملی کاراته در آستانه قهرمانی آسیا عنوان کرد: تمرینات خوبی را پشست سر گذاشتیم و در مدت باقی مانده تا اعزام نیز تلاش خواهیم کرد تا از لحاظ روحی و روانی به شرایط بهتری دست پیدا کنیم و نتایج خوبی را کسب کنیم. در این مدت باقی مانده باید از نظر روحی و روانی شرایط بچه‌ها را حفظ کنیم و در نقطه اوج باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmm82

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس| سکوت ۲ ماهه علی دایی با تبریک به پرسپولیس شکست
علی دایی