تاریخ انتشار: 1396/07/10 11:03
کد خبر: 180235

سرمربی پرتغالی روی نام سه بازیکن قلم قرمز کشید!

از جمع هفت بازیکنی که پرسپولیس در اردوی تیم ملی داشت سرمربی پرتغالی روی نام سه بازیکن قلم قرمز کشید تا آنها به تمرینات تیم های خود بازگردند.
سرمربی پرتغالی روی نام سه بازیکن قلم قرمز کشید!

 دور جدید تمرینات تیم ملی در حالی استارت خورد که در روزهای نخست اردو هفت بازیکن از پرسپولیس در جمع حاضران دیده می شدند که از این جمع کارلوس کی روش تصمیم گرفت روی نام سه نفر قلم قرمز کشیده و برای بازی دوستانه با توگو و روسیه از آنها بهره نبرد.

 

محمد انصاری، حسین ماهینی و کمال کامیابی نیا سه پرسپولیسی بودند که کارلوس کی روش روی نام آنها قلم قرمز کشید تا آنها به جای همراهی تیم ملی با حضور در تمرینات پرسپولیس کمک حال برانکو در راه بازگشت به بازی های آسیایی در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل الهلال باشند.

 

البته در این راه خط خوردن محمد انصاری که در دو بازی آخر تیم ملی یکی از نفرات اصلی ساختار تدافعی ایران بود کمی عجیب به نظر می رسید؛ درست مثل دعوت دوباره از کمال کامیابی نیا و حسین ماهینی که کسی انتظار آن را نداشت. به هر صورت می توان این اتفاق را خبر خوبی برای برانکو قلمداد کرد که می تواند با کمترین ملی پوش و غایب ممکن تیمش را برای بازی برگشت با الهلال آماده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kn6ra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستور از بالا در گوش برانکو درباره کی روش

کی روش پرسپولیسی ها را به هم ریخت
وقتی کارلوس از برانکو انتقام می گیرد