تاریخ انتشار: 1396/05/14 23:24
عدم تغذیه مهاجمان از سوی هافبک ها
کد خبر: 190883

ضعف بزرگ استقلال در 2 هفته اول لیگ هفدهم

جبارهای استقلال هنوز آماده بازی کردن نشده اند تا بتوانند مهاجمان این این را به خوبی تغذیه نمایند.
ضعف بزرگ استقلال در  2 هفته اول لیگ هفدهم

،استقلال شب گذشته در هفته دوم لیگ میزبان استقلال خوزستان بود. تیمی که در هفته نخست به یک پیروزی دیرهنگام خانگی مقابل تراکتورسازی رسید.

منصوریان در بازی نخست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از استفاده برخی بازیکنانش محروم بود و برخی از ستاره هایش که روی آنها به عنوان بازیکن ثابت حساب کرده بود،به آمادگی لازم نرسیده بودند. از جمله سرور جباروف هافبک ازبکستانی آبی پوشان که تنها در دقایق پایانی برای این تیم به میدان رفت.جباروف اما در طول این هفته در کنار حضور در تمرینات گروهی آبی پوشان تمریناتی هم به صورت انفرادی انجام داد، تا به مرز آمادگی کامل برسد.

از سوی دیگر با مشخص شدن تکلیف آخرین خروجی استقلال، استفاده از مجتبی جباری دیگر هافبک بازیساز این تیم هم از هفته دوم بلامانع شد و به این ترتیب استقلالی ها از هر دو هافبک طراح خود در دیدار مقابل استقلال خوزستان استفاده کردند.

اما نه جباروف و نه جباری نتوانستند زمینه ساز به ثمر رسیدن اولین گل استقلال در لیگ باشند.در بازی دیشب چیزی که بیشتر از همه به چشم خورد عدم آمادگی هر دو بازیساز آبی ها بود و به نظر میرسد این دو بازیکن برای رسیدن به مرز آمادگی به تمرینات بیشتری نیاز دارند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knay8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



با رفتن مگویان مشکلی برای بازی جباری نیست!