تاریخ انتشار: 1396/01/24 17:07
کد خبر: 217383

ضرری که تبریزی ها از رقابت با پرسپولیس کردند!

اوایل نیم‌فصل دوم لیگ برتر تراکتوری‌ها هر دو پایشان را در یک کفش کردند و مدعی شدند حتما مسابقات آنها باید بعد از بازی‌های پرسپولیس برگزار شود.
ضرری که تبریزی ها از رقابت با پرسپولیس کردند!

مسئولان این باشگاه عقیده داشتند اینکه دیدارهای پرسپولیس دیرتر برگزار می‌شود برای سرخپوشان تهرانی یک پوئن است و باعث می‌شود آنها با آگاهی از نتایج رقبا به میدان بروند.

در نهایت هم سازمان لیگ طوری برنامه‌ریزی کرد که در برخی از مسابقات هفته‌های پایانی، تراکتورسازی دیرتر از پرسپولیس به میدان برود. نتیجه این تغییر اما حیرت‌انگیز بود و باعث شد تبریزی‌ها ظرف سه‌هفته، یعنی از هفته بیست‌وچهارم تا بیست‌وششم 4امتیاز از پرسپولیس عقب‌تر بیفتند!

شاگردان قلعه‌نویی در هفته بیست‌وچهارم در حالی به مصاف فولاد رفتند که این بازی 24ساعت پس از مسابقه پرسپولیس و استقلال خوزستان برگزار می‌شد. پرسپولیس روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی یک بر صفر پیروز شد اما تراکتور روز جمعه در اهواز تن به تساوی بدون گل داد. ماجرای هفته بیست‌وپنجم اما جالب‌تر بود. بازی دو تیم در یک روز و با یک ساعت اختلاف برگزار می‌شد. پرسپولیس از ساعت 5/4بعدازظهر در آبادان به مصاف نفت این شهر رفت و یک بر صفر بازنده شد، تراکتورسازی هم از ساعت5/5 رودرروی گسترش‌فولاد ایستاد و یک-یک مساوی کرد. نکته جالب اینجاست که تراکتور نیمه اول داربی تبریز را که همزمان با بازی پرسپولیس برگزار می‌شد یک بر صفر برد اما شاگردان امیر در نیمه دوم با اطلاع از شکست قطعی پرسپولیس به زمین رفتند و یک بر صفر باختند! در هفته بیست‌وششم هم که پرسپولیس روز چهارشنبه در آزادی پیکان را 2 بر صفر برد اما تراکتورسازی 48ساعت بعد یعنی روز جمعه در قم 3 بر صفر به صبا باخت. اختلاف سرخ‌های تهرانی و تبریزی سه هفته پیش فقط 8امتیاز بود اما این فاصله در حال حاضر به 12امتیاز افزایش پیدا کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kv9yv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس نفس استقلال و تراکتور را گرفت/ قهرمانی بدون رامین و بازیکن سالاری
روزنامه مجازی فرتاک ورزشی؛