تاریخ انتشار: 1396/01/26 08:28
کد خبر: 217083

چشم امید علیرضا منصوریان به سرعتی‌ها

چشم امید علیرضا منصوریان به سرعتی‌ها

سرمربی استقلال امروز از بازیکنانش خواست با توجه به سیستم انتحاری صبا برای بقا در لیگ برتر، باید در بازی امروز برابر این تیم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به فکر ضد حمله‌های خطرناک باشند.
روز گذشته پیش از شروع تمرین علیرضا منصوریان بازیکنان تیمش را به جلسه آنالیز برد و برای آنها نقاط ضعف و قوت صبا را تشریح کرد.
علیرضا منصوریان اعتقاد دارد بازیکنان صبا برای بقا در لیگ برتر مثل بازی با تراکتورسازی 90 دقیقه حمله کردن را در دستور کار قرار می‌دهند و بنابراین بازیکنان استقلال باید عقب بازی کنند تا فرصت حملات خطرناک را از حریف خود بگیرند و البته در ضد حمله‌ها بتوانند به صبا ضربه بزنند.
با این شرایط به نظر می‌رسد منصوریان در بازی امروز به بازیکنان سرعتی خود مثل برزای و محسن کریمی بازی می‌دهد تا آنها بتوانند از فضای پشت دفاع حریف به خوبی استفاده کنند.
استقلال برای اینکه بتواند در مکان دوم جدول باقی بماند و سهمیه آسیا را بدون دغدغه کسب کند باید در بازی‌های آخر هوشیار باشد.
استقلال امروز مقابل صبا کار سختی را در پیش دارد.
صبایی‌ها با توجه به اینکه در بازی قبلی تراکتور را با نتیجه پرگل شکست دادند امروز با روحیه بالا مقابل آبی‌ها حاضر می‌شوند و همین نکته کار استقلالی‌ها را سخت می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvjrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخبار نگران کننده برای استقلال و منصوریان