تاریخ انتشار: 1396/01/15 12:53
کد خبر: 219459

نعمتی در اندیشه گلزنی دوباره در آزادی

سیامک نعمتی بازیکن جوان و خوش آتیه تیم پیکان امیدوار است که بازگشت به آزادی مانند دیدار برابر استقلال برایش خوش یمن باشد.
نعمتی در اندیشه گلزنی دوباره در آزادی

 تیم پیکان در دیدار برگشت خود مقابل استقلال تهران در شرایطی تن به شکست 3 بر 2 داد که دقایق زیادی را 10 نفره به کار خود ادامه داد و در مجموع  نمایش خوبی ارائه داد. در این دیدار سیامک نعمتی و در شرایطی که استقلالی ها با یک گل از میهمان خود پیش افتاده بودند با حرکت در عرض و ضربه ای از پشت محوطه جریمه، یکی از زیباترین گل های لیگ در این فصل را به ثمر رساند.

بازیکن جوان و خوش آتیه تیم پیکان در این فصل در پست وینگر چپ به میدان می رود و در 22 بازی 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. هفته گذشته نیز این بازیکن در پیروزی مقابل ماشین سازی یکی از چهره های تاثیرگذار مسابقه بود و موفق شد یک بار دیگر با شوتی از پشت محوطه جریمه گلزنی کند.

روز آینده پیکان در شرایطی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است؛ پیکان برای کسب سهمیه آسیایی در این دیدار به میدان خواهد رفت و سیامک نعمتی می تواند با گلزنی در این دیدار بیش از پیش نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvr6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقیب استقلال برای بازی با حریف پرسپولیس داور خارجی خواست