تاریخ انتشار: 1396/10/10 00:14
کد خبر: 166962

هری کین؛توانست به دستاورد بهترین گلزن سال ۲۰۱۷ برسد

هری کین ، کیلیان امباپه و همچنین نیمار به همراه ادن هازارد، پل پوگبا، پائولو دیبالا از جمله پدیده های جوانی هستند می توانند رکورد های رونالدو و مسی را به تصرف خود در آورند.
هری کین؛توانست به دستاورد بهترین گلزن سال ۲۰۱۷ برسد

هری کین ، کیلیان امباپه و همچنین نیمار به همراه ادن هازارد، پل پوگبا، پائولو دیبالا از جمله پدیده های جوانی هستند می توانند رکورد های رونالدو و مسی را به تصرف خود در آورند.

سال ۲۰۱۷ به طور کلی در عناوین فردی باز هم در اختیار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بود! توپ طلا و جایزه مرد سال فیفا به کریستیانو رونالدو رسید تا همانند دیگر ادوار گذشته این عنوان میان مسی و رونالدو تقسیم شود!

اما نکته ای که خیلی از هواداران از آن غافل شده اند، دسترسی دیگر ستارگان نوظهور به عناوینی که به ندرت از دست مسی و رونالدو در می رود بود! چرا که هری کین توانست در نهایت عنوان برترین گلزن جهان را در سال ۲۰۱۷ از آن خود نماید تا بر طبل ضربان معکوس برای پایان عصر این دو ابر ستاره کوبیده شود!

حقیقت هم همین است! هر پدیده ای تا دوره ای می تواند با ایجاد رعب و وحشت در دل رقبای خود در صحنه بماند تا در نهایت کار پس از سال ها حکمرانی بر دنیای خود، بدست پدیده ای دیگر رانده شود به دوران قدرتش پایان بدهد! پدیده های بارسلونا و رئال مادرید به پایان نزدیک شده اند..

پسر طلایی اروپا، کیلیان امباپه و همچنین نیمار به همراه هری کین، ادن هازارد، پل پوگبا، پائولو دیبالا از جمله پدیده های جوانی هستند که آماده اند تا هرچه سریعتر پدیده های ۳۲ ساله و ۳۰ ساله رئال مادرید و بارسلونا را از تخت قدرت به پایین بکشند و خود را به عنوان ترسناک ترین های جهان فوتبال به دنیا تحمیل نمایند.

رونالدو و مسی هر دو به پایان نزدیک شده اند! شاید در سال ۲۰۱۸ نه .. اما رفته رفته شاهد از پای نشستن آنها خواهیم بود! نمایش آنها رفته رفته رو با افت مواجه می شود و دنیا آنها را آرام در آغوش خود به فراموشی خواهد سپرد تا همانند سال ها پیش که پدیدههای کوچک و جویای نامی همانند خودشان به دنبال فراموشی ستارگانی همانند زین الدین زیدان و رونالدو نازاریو و رونالدینیو به مستطیل ها آمدند.. پدیده های جوان امروزی برای به فراموشی سپردن نامشان وارد گود شوند!

نشانه های پایان عصر آنان را با دقت ببینید! کافیست نگاهی کوتاه به روندهایشان در سال های گذشته کنیم، خواهیم دید که آنها رو به پایان هستند و خود نیز از حالا به دنیای بازنشستگی در مصاحبه هایشان اشاره می کنند تا خود را برای پایان سلطه پدیده های رئال مادرید و بارسلونا آماده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n89jo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاریکاتور جالب عبور هری کین از فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا+عکس