تاریخ انتشار: 1396/09/16 02:09
کد خبر: 170514

عادت خوب پرسپولیس؛ پیروزی تحت هر شرایطی

تیم پرسپولیس در حالی امروز مقابل سپیدرود به برتری رسید که با این برد دهمین پیروزی فصل سرخپوشان رقم خورد
عادت خوب پرسپولیس؛ پیروزی تحت هر شرایطی

سرخپوشان از14دیدار برگزار شده در لیگ هفدهم در 3 بازی مقابل سیاه جامگان؛سپاهان و پدیده تساوی نموده و متوقف شدند ودر مقطعی که بیشتر تمرکزشان برای لیگ قهرمانان آسیا بود مقابل پیکان شکست را هم متحمل شدند تا آن باخت اولین وآخرین باخت قرمز پوشان تا اینجای فصل باشد.

به غیر از آن چهار دیدار، سرخپوشان پایتخت در 10دیدار مقابل حریفان به برتری رسیدند تا روند صعودی چشمگیری در لیگ سپری کنند واکنون 33امتیازی شوند و رکوردار بیشترین امتیاز در تمامی ادوار لیگ برتر شوند.

اما آن چه که باعث گردیده تا شاگردان برانکو از دیگر تیم ها در این فصل متمایز باشند، نداشتن نوسان در طول فصل بوده است نشده وتا اینجا در 80درصد بازیها موفق به کسب پیروزی شده اند و بهتر است بگوییم که به برد در بازیها به نوعی عادت کرده اند؛ این تیم حالا تحت هرشرایطی با برد از زمین خارج میشود درحالی که تفاوت چندانی ندارد در داخل خانه به مصاف حریفان برود یا به عنوان میهمان؛چند بازیکن محروم و مصدوم داشته باشد، با تیم بالای جدول دیدار کنند یا با تیم پایین جدولی؛ پرسپولیسی ها یک چیز می خواهند وآنهم پیروزی است.

حتی پرسپولیس زمانی که فوتبال زیبایی را ارائه نمیکند و با سیستم محتاطانه به مصاف حریفان میرود اما میل برد در این تیم وجود دارد و درنهایت هم بخاطر این میل به برتری در مسابقات، پیروزی نصیب سرخپوشان می شود تا نشان دهند که به کسب برد عادت کرده اند وتساوی هم این تیم را راضی نمی کند.

پرسپولیسی ها این فصل در حالی در چهار دیدار برنده نشدند که در مقطعی بودن که تمرکزشان در مراحل حذفی آسیا بود وبازیهای داخلی را جدی نگرفتند مثل دیدار مقابل سیاه جامگان وپیکان و یا بعد از برگشت از اردوی تیم ملی که همیشه آنها یک بازی بعد از اردو تیم ملی و بازگشت به تیم از آن شرایط آرمانی به دور بودند مانند دیدار مقابل سپاهان وپدیده که با تساوی مقابل این تیم ها متوقف شدند.

شاید اگر این شرایط نبود پرسپولیس به طور عجیبی تا کنون مقابل همه تیمهای لیگ به برتری می رسید وآمار100درصد برد را هم یدک می کشید.

نویسنده:  فیاض صادقی

عکس: مجتبی قادری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8a7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ از تاکتیک جدید برانکو رونمایی شد/تمامی آمار فردی و تیمی به نام پرسپولیس ثبت شد