تاریخ انتشار: 1402/06/03 17:05
کد خبر: 614

وینگر مصری بخاطر چند هزار دلار استقلالی نشد!

حضور عمرو وردة در استقلال تحت تأثیر پرداخت 50 هزار دلار مورد نظر این بازیکن قرار گرفته است.
وینگر مصری بخاطر چند هزار دلار استقلالی نشد!

یکی از بازیکنان خارجی مدنظر نکونام که باشگاه استقلال برای جذب او نیز اقداماتی را انجام داد، عمرو وردة، وینگر مصری است که در هر سه دیدار تیم ملی کشورش در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه نیز حضور داشت ولی به یکباره مسیر فوتبالی او دچار تغییرات زیادی شد.

این بازیکن که مورد توجه جواد نکونام نیز قرار گرفته بود، قراردادش با تیم آپولون لیماسول قبرس در این تابستان به پایان رسید و بازیکن آزاد محسوب می شد اما به دلیل به توافق نرسیدن او با مدیران استقلال، راهی تیم راجا کازابلانکا مراکش شد تا اینگونه به نظر برسد که حضور این بازیکن در لیگ ایران منتفی است.

چند روز بعد بود که باشگاه استقلال اعلام کرد پرونده جذب دو بازیکن خارجی را باز کرده است و قرار است به زودی برای مذاکره نهایی و شرکت در تست پزشکی به ایران بیایند. پس از این بیانیه آبی ها بود که از مراکش خبر می رسید عمرو وردة بنا به دلایل شخصی در پی فسخ قرارداد با تیم راجا است.

دو شب پیش نیز باشگاه راجا کازابلانکا با انتشار اطلاعیه ای از فسخ قرارداد با عمرو وردة خبر داد و این موضوع امیدواری هواداران استقلال را برای آبی پوش شدن این بازیکن افزایش داد اما از شب گذشته اخبار متفاوتی از قبرس مخابره شد مبنی بر اینکه وینگر مصری با تیم دوکسا کاتوکوپیاس به توافق رسیده است.

رسانه های این کشور نیز خبر داده اند که وردة پس از سابقه حضور در دو تیم قبرسی آنورتوزیس و آپولون لیماسول، حالا حضور در سومین تیم لیگ این کشور را نیز تجربه خواهد کرد. خبری که به هیچ وجه خوشایند هواداران استقلال نیست و آنها امیدوار بودند تا هم تیمی محمد صلاح را در ترکیب تیمشان داشته باشند.

پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که پس از جدایی عمرو وردة از تیم مراکشی، مدیران استقلال با این بازیکن وارد مذاکره شده اند و وینگر مصری اعلام کرده که در صورت توافق نهایی، خواستار دریافت 50 هزار دلار اضافی خواهد بود که آبی ها به وی اعلام کرده اند توان پرداخت این مبلغ را ندارند.

حالا دو روایت مختلف از باشگاه استقلال به گوش می رسد. روایت اول این است که پس از مخالفت مدیریت آبی ها با این درخواست و پرداخت 50 هزار دلار اضافی، عمرو وردة راهی لیگ قبرس شده و به زودی قراردادش را با دوکسا کاتوکوپیاس امضا می کند.

1915394

روایت دوم این است که حضور وردة در استقلال هنوز منتفی نشده ولی با رسیدن پیشنهاد تیم قبرسی، وینگر مصری مبلغ بیشتری را خواستار شده و طرفین در حال صحبت های نهایی هستند و به زودی مشخص می شود که این بازیکن به ایران می آید یا در قبرس به فوتبالش ادامه می دهد.

لازم به ذکر است این اتفاق در شرایطی رخ داد که گفته می شود تا قبل از حضور وردة در قبرس، نکونام شخصا با این بازیکن صحبت کرده بود تا او را برای حضور در ایران مجاب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n99g4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دلیل عدم حضور فوتاکس در ایران مشخص شد/ مهاجم آفریقایی به استقلال می‌پیوندد؟

اخبار ناخوشایند گواردیولا برای ایران و کی‌روش
کالوین فیلیپس مشکلی برای همراهی انگلیس ندارد