تاریخ انتشار: 1402/05/29 14:36
کد خبر: 862

جنگ بزرگان بروی تاتامی/ مهدی خدابخشی برنده جدال سال شد

مسابقات انتخابی نهایی تیم‌ملی کاراته در بخش کمیته جهت حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.
جنگ بزرگان بروی تاتامی/ مهدی خدابخشی برنده جدال سال شد

روز گذشته یکی از حساس‌ترین مسابقات انتخابی نهایی تیم‌ملی کاراته در بخش کمیته جهت حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در وزن ۸۴- کیلوگرم در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

در حالی که حواشی و اختلافات زیادی بر سر نماینده ایران در این وزن مطرح بود، در نهایت مسولان فدراسیون به برگزاری مسابقه انتخابی بین دو ستاره تیم ملی، ذبیح‌الله پورشیب و مهدی خدابخشی رای دادند و  به نوعی روز گذشته شاهد رقابت سال در رشته کاراته بودیم که در نهایت خدا بخشی در حضور

سرپرست دبیری فدراسیون آقای محسن آشوری  و اعضای کادر فنی تیم ملی در دو مبارزه پی‌در پی با نتیجه مشابه سه بر یک از سد حریف نامدارش گذشت و با اثبات شایستگی‌هایش بدون هیچ حرف و حدیثی کاراته‌گی تیم ملی را بدست آورد و حالا رویایی کسب طلای بازی‌های آسیایی را در سر می‌پروراند.

 این کاراته‌کا کرمانشاهی باید طی روز‌های ۱۳ تا ۱۵ مهرماه در هانگژو مقابل حریفانش بروی تاتامی برود.

گفتنی است امیر مهدیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم سه نماینده دیگر کومیته مردان در بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند بود.

پوریا منصوری

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9bv4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدابخشی و اسبقی دوباره به تیم ملی تکواندو بازگشتند/آشتی بی باک و خدا بخشی در شام غریبان
با همت مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو