تاریخ انتشار: 1401/05/29 21:58
کد خبر: 17614

حاجیوند: برای کمک به جوانان کشور وارد فوتبال پایه شدم / کادر فنی خوب و شناخته‌ شده‌ای را انتخاب کردیم

حضور در فوتبال پایه و سرمایه گذاری در این رده سنی مختص آدم های عاشق است .
حاجیوند: برای کمک به جوانان کشور وارد فوتبال پایه شدم / کادر فنی خوب و شناخته‌ شده‌ای را انتخاب کردیم

گرچه در فوتبال پایه کشور، بخصوص تهران خیلی‌ها فوتبال را به چشم تجارت می‌بینند و برای کاسبی کردن وارد آن می شوند، ولی هستند کسانی که بدون چشمداشت در این فوتبال فعالیت می‌کنند. یکی از این مدیران وحید حاجیوند است که در فوتبال تهران تیمداری می کند. در این راستا صحبت های مالک یکی از تیم های پایه، پایتخت را بخوانید.

فرتاک ورزشی: چطور شد وارد فوتبال پایه شدید؟

فقط علاقه ام به این ورزش باعث شد وارد فوتبال تهران شوم. من خودم قبلا هم بازیکن بودم و هم مدرک مربیگری و حتی داوری را هم دارم. البته سال ۹۳ هم تیم داشتم ولی اتفاقاتی باعث شد که تیم را تعطیل کنیم.

فرتاک ورزشی: خبر دارید که فوتبال در ایران جز ضرر چیزی ندارد، مگر اینکه کارهای دیگری انجام دهید تا ضرر نکنید؟

من بدون کوچکترین چشمداشتی وارد فوتبال شده ام و قرار نیست به خاطر یک سری کارها که خیلی‌ها انجام می‌دهند، من هم انجام دهم و خودم را زیر سوال ببرم. من به ضرر و زیان فوتبال عادت دارم و نمی خواهم سنگ بزرگی بردارم که نتوانم از عهده‌اش بر بیایم. من برای خدمت به جوانان وارد فوتبال شده‌ام که می‌خواهم به بازیکنان خدمت کنم نه وجدانم را زیر سؤال بگذارم و دنبال منافع شخص خودم باشم.

فرتاک ورزشی: ظاهرا کادر فنی با سابقه و کارنامه داری را انتخاب کرده‌اید. آیا شناخت کافی از این کادر داشتید یا اینکه کسی معرفی کرده؟

من سالهاست با آقا رضا کیانی دوست هستم و شناخت کافی از همدیگر داریم. من به توانایی‌های این مربی ایمان دارم و می دانم که سالم کار می‌کند و از لحاظ فنی نیز مربی کارنامه‌ داری هستند. مربی تحصیلکرده که تمامی  مدارک سطح بالای فوتبال را در کارنامه‌ دارد و در فوتبال تهران و کشور شناخته شده و موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است. سایر کادر فنی هم شناخته شده هستند و یک مجموعه سالم را جمع و جور کردیم تا بتوانیم بدون‌ حرف و حدیث فعالیت کنیم.

فرتاک ورزشی: چرا فوتبال را ادامه ندادید؟

یکی از دلایل اصلی‌اش درگذشت برادرم بود که هم از لحاظ روحی شرایط ادامه‌ دادن را نداشتم و هم از لحاظ کاری که مجبور شدم ۱۹ سالگی فوتبال را کنار بگذارم. البته‌‌ درست است که بازی کردن را کنار گذاشتم، اما هم مدرک C آسیا را گرفتم هم مدرک داوری را تا زیاد از فوتبال فاصله‌ نگیرم. الان هم به عنوان‌ یک خدمتگزار وارد مدیریت آکادمی فوتبال  شده‌ام تا بتوانم به جوانان خدمت کنم.

فرتاک ورزشی: حرف خاصی دارید بفرمایید؟

من ممنون رسانه‌ هایی هستند که حداقل به فوتبال پایه بهاء می دهند و حمایت می‌کنند. این کار هم خودش یک خدمت به فوتبال است که اگر رسانه‌‌ها نباشند، فوتبال هم به چشم نخواهد آمد. البته‌ رسانه‌‌های سالم به فوتبال کمک می‌کنند نه بعضی از رسانه‌ها که گاهی وقت‌ها دنبال‌ چیز دیگری هستند.

گفت وگو: علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9xnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبال تهران را به چشم چاه نفت و اسکناس نگاه‌ می کنند
عبدی: از هیئت فوتبال نمی‌شود زیادی ایراد گرفت:

 با تمام توان در جهت رشد و توسعه فوتبال پایه تلاش خواهم کرد
سید رامین موذنی مدیرعامل عقاب زاگرس در گفت وگو با فرتاک ورزشی: