تاریخ انتشار: 1396/10/19 12:12
کد خبر: 165562

جباری رفتنی شد/شهباززاده هنوز بلاتکلیف است!

معاون ورزشی استقلال تایید کرد که جدایی مجتبی جباری از این تیم قطعی شده است.
جباری رفتنی شد/شهباززاده هنوز بلاتکلیف است!

پندار توفیقی درباره احتمال حضور استقلالی‌ها در ترکمنستان در مصاف با تیم های عربستانی گفت: ما سال گذشته ازبکستان را پیشنهاد دادیم و نامه نگاری هم کردیم. کشورهایی مثل ازبکستان و ترکمنستان پیشنهاد ما هستند. پارسال نتیجه نگرفتیم ولی امیدواریم نتیجه بگیریم .

وی درباره وضعیت سجاد شهباززاده گفت: شهباززاده قبل از شروع نقل و انتقالات از ذوب آهن و در ادامه از تراکتورسازی پیشنهاد دریافت کرد. ما به دنبال یک مهاجم نوک هستیم و طبیعتا باید خروجی هم داشته باشیم. درباره خروجی ها شفر تصمیم می گیرد برای پیشنهادات شهباززاده هم ما تصمیم می گیریم.

او درباره انتقال نورافکن به تیم های اروپایی گفت: نورافکن پیشنهاد خارجی داشت و این مسئله مطرح شد ولی شفر با خروج او مخالف است. ما در سه جام حاضر هستیم و طبیعتا به او نیاز داشتیم. تصمیم نهایی را شفر در مسائل فنی می گیرد.

توفیقی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جباری اظهار کرد: جباری در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون حاضر شد و جلسه ای برگزار کردیم. قراردادی بین ما وجود دارد. آنچه که مسلم است، اینکه ان شاءالله اتفاقی می افتد که شان جباری حفظ شود و او با عزت از تیم جدا شود. ما منتظر جلسات بعدی هستیم تا تکلیف روشن شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbmkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 2 پیشنهاد مهم؛ ستاره استقلال مردد در تصمیم گیری!