تاریخ انتشار: 1395/09/15 11:34
کد خبر: 245014

گواردیولا: گابریل ژسوس را بدون استراحت بازی نخواهم داد

سرمربی منچسترسیتی معتقد است مهاجم جوان تیمش به اندکی استراحت نیاز دارد.
گواردیولا: گابریل ژسوس را بدون استراحت بازی نخواهم داد

به گزارش فرتاک ورزشی، گابریل ژسوس، مهاجم هدف 19 ساله برزیلی که تابستان امسال توسط باشگاه منچسترسیتی از پالمیراس خریداری شد و طبق این قرار که قصد  دارد تا پایان ماه نوامبر و اتمام لیگ برزیل، پالمیراس را جهت قهرمانی لیگ داخلی همراهی کند حالا با رسیدن به خواسته خود می تواند آماده بازی در لیگ جزیره شود.

این مهاجم ملی پوش و آینده دار اما فعلا تا اتمام نیم فصل در برنامه های پپ گواردیولا جایی ندارد، چرا که مربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است ژسوس نیازمند مدتی استراحت است. به نقل از سامبافوت، گواردیولا در خصوص سومین برزیلی ترکیب سیتی بعد از فرناندینیو و فرناندو می گوید:

پس از پیوستن به سیتی، گابی ژسوس اولین باری بود که اینجا می آمد. او در نظر داشت هم تیمی ها و محیط جدید را نگاهی بی اندازد و طی پروازی دوباره راهی برزیل شود. طبیعی و با نظر من این تصمیم گرفته شد. ما او را زیر نظر داریم و مطلع ایم او سه سال بدون تعطیلات در حال بازی کردن است. ژسوس تابستان اخیر هم که فرصت استراحت داشت، برای تیم ملی کشورش در المپیک جنگید و توانست با آن ها صاحب مدال شود. همچنین سال پیش تر که درگیر جام جهانی جوانان بود. او بعد از المپیک بلافاصله مجددا به باشگاهش پالمیراس برای ادامه بازی ها اضافه شد و به طور مداوم بازی کرد.

ژسوس نیازمند مدت زمانی برای استراحت است. شاید دو هفته، سه هفته، یک ماه، نمی دانم. او پس از آن می تواند به اردوی سیتی اضافه شود. همانطور که گفتم او برای اضافه شدن به تیم به منچستر نیامده، بلکه فقط می خواسته با محیط جدید زندگی اش ارتباط برقرار کند.

ژسوس از تابستان و بعد از امضای قرار داد با سیتیزن ها درگیر مسابقاتی همچون المپیک ریو، لیگ سری آ فوتبال برزیل، کوپا لیبرتادورس، جام منطقه ای ملقب به پائولیستا و شش بازی برای تیم ملی بزرگسالان برزیل در راه مقدماتی جام جهانی بوده که روی هم رفته نزدیک به 35 بازی طی 180 روز بدون مصدومیت انجام داده که خسته کننده به نظر می رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nddav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گونسالو ایگواین هو شد