تاریخ انتشار: 1395/06/01 21:29
حسن روشن:
کد خبر: 266062

چند بازیکن اصلا نه قیافه شان و نه بازی شان در حد نام استقلال نیست

پیش کسوت استقلال گفت: باخت در بازی ها تدارماتی چیز بدی نیست که اینقدر بزرگش کنیم و باید با این بازیها نقاط ضعف را بر طرف کرد.
چند بازیکن اصلا نه  قیافه شان و نه بازی شان در حد نام استقلال نیست

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسن روشن گفت: بدون شک حضور بهتاش فریبا و نصراله عبدالهی می تواند کمک حال استقلال باشد و حضور آنها را به فال نیک می گیریم و به آنها و استقلال تبریک می گویم.

 

پیش کسوت استقلال در ادامه سخنان خود افزود: شکست  در بازی های دوستانه اصلا بد نیست و امیدوارم این گونه بازی ها تداوم داشته باشد و حتی اگر همه را هم ببازیم از نظر من هیچ اشکالی ندارد چون بازی تدارکاتی را برای همین گذاشتند که مشکلات تیم ها مشخص شود نه برای نتیجه. مهم این است که از این بازی ها درس بگیریم و مشکلات تیم را از بین ببریم.

حسن روشن افزود: یک روز تیم استقلال آمد با تیم امید بازی کند، وقتی من باز یآنها را دیدم همان لحظه به منصور پورحیدری گفتم که این تیم در دفاع مشکل دارد. حتی چند بازیکن استقلال که من اسم شان را هم نمی دانم، نه قیافه های شان و نه بازی شان در حد استقلال نبود.

 

وی افزود: علی رغم تمامی مشکلاتی که الان وجود دارد نباید منصوریان را بسوزانیم. درست که او زود به استقلال آمد، اما حالا که آمده نباید او را بسوزانیم و باید تقویتش کنیم تا به کارش ادامه دهد.

 

این پیش کسوت وفتبال استقلال در  ادامهگفت:متاسفانه یکی از عیوب استقلال در این چند سال اخیر این بوده که ترکیب های ثابت این تیم به هم می خورده. به طوری که در این چند سال اخیر کم دیدیم که استقلال در دو سه هفته پشت سر هم با یک ترکیب ثابت به میدان برود و این عیب را تیم منصوریان هم دارد که باید برای مرتفع کردن آن بکوشد.

 

روشن در پایان سخنان خود گفت: باید این مدت باقی مانده به آغاز دوباره مسابقات هم صبر کرد تا منصوریان این تیم را به مرحله دلخواهش برساند چون اگر در این زمان نتواند تیم را به آن چه که دلخواهش برساند دیگر تیم درست بشو نیست و فصل بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne65v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



روشن:نباید منصوریان را سوزاند


وقتی هر مدیری در استقلال ساز خودش را می‌زند/ قدرت دست کیست؟
اندر احوالات باشگاهی که دیگر ثبات مدیریت ندارد