تاریخ انتشار: 1395/05/27 01:19
دو سهمیه صعود منصفانه نیست
کد خبر: 267314

ابراهیم‌زاده: داوری‌های لیگ یک ویژه است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: روز جمعه باید به مصاف تیم صدرنشین لیگ برتر برویم.
ابراهیم‌زاده:  داوری‌های لیگ یک ویژه است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، منصور ابراهیم‌زاده در مورد دو تساوی تیم مس در رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: یکی از این مساوی‌ها در خارج از خانه و در شهر بوشهر بود که 50 درصد رطوبت و دمای 38 درجه سانتی‌گراد داشت. ضمن اینکه سفر از کرمان به سایر شهرها به جز تهران با دو پرواز انجام می‌شود و این مساله باعث خستگی بیشتر بازیکنان می‌شود. 

وی ادامه داد: از نظر فنی هم شرایط تیم ما خوب است البته در بازی گذشته فرزاد حسین خانی و دغاغله مصدوم شدند و مجبور شدم که دو تعویض اجباری انجام بدهم و نتوانستم تفکرات هجومی تیم را اجرا کنم. 

ابراهیم‌زاده در مورد تفاوت‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول گفت: در لیگ دسته اول بازیکنان بیشتر درگیرانه بازی می‌کنند و تلاش می‌کنند انفرادی به موفقیت برسند. از سویی دیگر داوری‌ها در لیگ دسته اول شرایط خاصی دارد و با توجه به اینکه مسابقات پخش تلویزیونی نمی‌شوند و نظارت رسانه‌ای کمتری در لیگ یک هست وضعیت داوری با لیگ برتر متفاوت است.

سرمربی مس کرمان در مورد دربی کرمان که قرار است روز جمعه برگزار شود گفت: این مسابقه قبل از اینکه دربی کرمان باشد مسابقه‌ای است که ما با صدرنشین لیگ دسته اول داریم. حریف ما دو بازی را برده و اکنون 6 امتیاز دارد. برخی از بازیکنان گل گهر فصل گذشته در تیم مس حضور داشته‌اند. مسابقه سختی برای هر دو تیم است.

وی در مورد اختصاص 2 سهمیه برای صعود به لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه لیگ برتر 16 تیمی است و لیگ دسته اول 18 تیمی اختصاص تنها دو سهمیه برای صعود منصفانه نیست. کاش سهمیه‌های صعود به لیگ برتر دو نیم سهمیه می‌شد.

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nearr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان تیم ملی جوانان به مس رفسنجان پیوست