تاریخ انتشار: 1395/05/27 15:05
کد خبر: 267214

چینی: روزهای خوب استقلال هم فرامی‌رسد/ ما از هواداران بیشتر ناراحتیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم خیلی زود به روزهای خوبش خواهد رسید و این شرایط بد را پشت‌سر خواهد گذاشت.
چینی: روزهای خوب استقلال هم فرامی‌رسد/ ما از هواداران بیشتر ناراحتیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،

علی چینی در مورد دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در چهار بازی ابتدایی لیگ گفت: ما دنبال بهانه نیستیم و وقتی دچار مشکل می‌شویم، به سرعت می‌خواهیم آن‌را برطرف کنیم. استقلال امسال دچار تغییرات نسبتاً زیادی شده و ترکیب اصلی این تیم نسبت به سال گذشته شش یا هفت جابه‌جایی داشته است.

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: طبیعتاً تیم ما نیاز به زمان دارد و مطمئن باشید روزهای خوب استقلال هم فرا می‌رسد. در چهار بازی گذشته بدشانسی هم آوردیم، ولی می‌دانیم که باید روی مسائل فنی بیشتر کار کنیم.

وی ادامه داد: از هواداران استقلال می‌خواهم که از تیم‌شان حمایت کنند. ما به حمایت آنها و پیشکسوتان تیم نیاز داریم. از طرفی خودمان بیشتر از هواداران ناراحت هستیم و تلاش می‌کنیم تا خیلی زود به بهترین شرایط ممکن برسیم. در تعطیلات چند بازی دوستانه انجام خواهیم داد و روی مسائل تاکتیکی کار خواهیم کرد تا وضعیت خوبی برای شروع لیگ برتر داشته باشیم.

چینی درباره اختلاف هشت امتیازی با پرسپولیس آن هم بعد از چهار بازی عنوان کرد: این اختلاف امتیاز قابل جبران است. شما دیدید که فصل گذشته پرسپولیس هم در ابتدای لیگ نتیجه نگرفت، اما در ادامه توانست خودش را به بالای جدول برساند و در نهایت به‌دلیل تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست داد. ما تلاش می‌کنیم خیلی زود امتیازهای از دست داده را جبران کنیم.

انتهای پیام/

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nel5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری: قلبم می گوید قهرمان می‌شویم / استقلالی‌ها از من عذرخواهی کردند