تاریخ انتشار: 1395/06/01 14:26
کد خبر: 266162

نظر پورحیدری درخصوص شکست استقلال مقابل پاس

منصور پورحیدری درباره اینکه استقلال در بازی‌های دوستانه برابر تیم‌های دسته دومی هم نتیجه نگرفته است، اظهار داشت: مدتی است کنار تیم حضور ندارم و نمی‌دانم چه خبر است. البته باید بگویم نتیجه بازی‌های تدارکاتی مهم نیست، مهم این است که پس از تعطیلات لیگ استقلال به شرایط عادی بازگردد و بتواند نتایج چهار هفته ابتدایی لیگ را جبران کند.
نظر پورحیدری درخصوص شکست استقلال مقابل پاس

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،وی در واکنش به اعتراض سیدمهدی رحمتی به عملکرد بازیکنان تصریح کرد: طبیعی است وقتی تیم نتیجه نگیرد، ناراحتی‌هایی پیش می‌آید. با این وجود، بازیکنان و علیرضا منصوریان در تلاش هستند که شرایط استقلال را بهتر کنند. زمانی که تیم نتیجه نگیرد، هواداران اذیت می‌شوند. هواداران استقلال از تیم‌شان انتظار قهرمانی دارند و معلوم است که با عدم نتیجه‌گیری ناراحت می‌شوند. وقتی کار بازیکنان و علیرضا منصوریان را می‌بینم، به تیم امیدوار می‌شوم و اینکه نتیجه می‌گیرد.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اینکه در باشگاه ثبات مدیریتی دیده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: رضا افتخاری مسئولیت باشگاه را برعهده دارد و امورات را دنبال می‌کند. این‌طور نیست که هر کسی ساز خودش را بزند و در باشگاه بی‌ثباتی باشد. اینکه هر کسی غیر از مدیرعامل و هیئت مدیره کاری کند، من از آن بی‌خبرم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nexrr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی فردا با تمرینات استقلال برمی‌گردد