تاریخ انتشار: 1396/05/04 13:40
اردوی یک هفته‌ای در سرعین اردبیل خواهیم داشت؛
کد خبر: 193338

محسن عاشوری: شهرداری فومن با همدلی و اتحاد می‌تواند لیگ یکی شود

سرمربی جدید تیم لیگ دویی شهرداری فومن رمز موفقیت این تیم را شرح داد.
محسن عاشوری: شهرداری فومن با همدلی و اتحاد می‌تواند لیگ یکی شود

 متن کامل مصاحبه روابط عمومی باشگاه شهرداری فومن با محسن عاشوری سرمربی جدید این تیم را در ذیل بخوانید:

فوتبال را از کجا آغاز کردید؟

فوتبالم را از نوشهر شروع کردم، سه سال در سعد آباد شمیران (سایپای فعلی) توپ زدم و بعد از خدمت سربازی مستقیم به پرسپولیس تهران رفتم و بعد از پنج سال بازی در این تیم، یک سال و نیم به الغرافه قطر پیوستم و سپس مجداد به تیم محبوبم برگشتم. تا سال ۷۶ که آخرین حضورم در این تیم بود و در نهایت شش ماه انتهایی فوتبالم را در برق تهران گذراندم و کفش ها را آویختم.

مربیگری را از چه زمانی آغاز کردید؟

مربیگری را از سال ۸۹ با امیدهای پرسپولیس شروع کردم. ۵ سال در خدمت این تیم بودم. سپس یک سال به عنوان سرمربی در تیم جوانان پرسپولیس مشغول به کار شدم. بعد از آن یک سال مسؤلیت تیم دوم پیکان(سمند)تهران، که در لیگ سه کشور حضور داشت را پذیرفتم. سال بعد، به پیشنهاد آقای مدیر روستا همراه ایشان به پیکان، و سال بعدتر پاس همدان رفتم.

سال ۹۰ آقای استیلی برای همکاری در پرسپولیس، از بنده دعوت کردند. که نیم فصل اول به همراه ایشان، و نیم فصل دوم همراه آقای مصطفی دنیزلی در کنار تیم حضور داشتم. بعد از اتمام فصل و مشکلات خانوادگی که برای آقای دنیزلی بوجود آمد و عدم آمادگی ایشان برای ادامه همکاری، به پیشنهاد باشگاه مسولیت آماده سازی تیم را برای فصل جدید به عهده گرفتم و سپس بعد از مدت کوتاهی و به دلیل مساعد نبودن شرایط برای ادامه همکاری استعفا کردم.

بعد از یک فصل استراحت تیم در حال سقوط پاس همدان پیشنهاد سرمربیگری این تیم را به بنده داد، که قبول کردم و خوشبختانه توانستیم مانع سقوط این تیم به لیگ دو شویم و تیم را در لیگ یک حفظ کردیم.

آقای عاشوری چطور شد به فومن آمدید و مسولیت این تیم را قبول کردید؟

من معمولا بازی های شاگردانم در تیم های مختلف زیر نظر دارم. حسن اشجاری در پاس همدان از بازیکنانم بود و معمولا جسته و گسیخته بازی هایش را در شهرداری فومن دنبال میکردم و در جریان شرایط تیم بودم. بعد از پیشنهاد باشگاه و جلسه ای که داشتیم، به این نتیجه رسیدم که دست اندر کاران تیم با جان و دل، بی ریا و صادقانه برای موفقیت تلاش میکنند. شرایط را مساعد دیدم و به این تیم آمدم.

شرایط و امکانات تیم در چه حدی است؟

شکر، در حد یک تیم دسته دومی امکانات خوبی وجود دارد. البته مشکلاتی هم هست، که با تلاش مدیریت از پیش رو برداشته خواهد شد.

کادرفنی شماتکمیل شده است یا نفر جدیدی به کادر ملحق خواهد شد؟

بله، کادر فنی تکمیل شده و آقای مرتضی کرمانی مقدم با رزومه کاملا مشخص، بعنوان مربی در کنار بنده خواهد بود. آقا مجتبی قربانی، از بازیکنان و مربیان فومنی ‌هم همراهمان خواهد بود. آقا ساسان باقرپور وظیفه آماده سازی گلر ها را به عهده خواهد داشت و فریبرز حناچی بدنسازی تیم را بر عهده دارد که از بازیکنان گذشته ام بوده و قبلا با هم در امیدهای پرسپولیس سابقه همکاری داشتیم. خدا رو شکر به کارش مسلط است و فاکتور مهمش فوتبالی بودنش است و آقا ولی قاسمی هم بعنوان سرپرست تیم را همراهی میکند.

سطح بازیکنان فصل قبل تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟

از نظر فنی خوشبختانه  سطح بازیکنان خوب است و قطعا ۷۰ تا ۸۰ درصد تیم را حفظ خواهیم کرد. البته در چند پست نیاز به بازیکن داریم و حتی الامکان سعی بر این است با پتانسیل موجود و بازیکنان بومی نقاط ضعف را پوشش دهیم اما در غیر اینصورت حتما دو الی‌ سه بازیکن به تیم اضافه خواهد شد.

از بازیکنان زیر ۲۳ سال هم سه، چهار بازیکن می توانند به تیم کمک کنند. شش بازیکن تستی را نیز زیر نظر قرار گرفته ایم که در همین هفته و بعد از انجام دو بازی تدارکاتی انتخاب نهایی را انجام خواهیم داد.

ادوی آماده سازی تیم به چه شکل خواهد بود؟ 

اگر خدا بخواهد روز ۷ مرداد ماه به سرعین اردبیل خواهیم رفت. به مدت یک هفته در آنجا اردو می زنیم و قبل از آن تا ۹۵ درصد تیم را خواهیم بست.

چقدر به صعود امیدوارید؟

با توجه به شرایط موجود و کمک خدا یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ یک کشور هستیم.

علی آقا پروین برایتان آرزوی‌موفقیت کرده بود؟

علی اقا همیشه نسبت به بازیکنان و شاگردان خود لطف دارند، بخصوص بازیکنان دهه شصت و هفتاد. امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشند و سایه شان مستدام.

حرف‌ پایانی؟

امیدوارم با تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت و همچنین حمایت طرفداران بتوانیم فوتبال فومن را به آن چه شایستگی اش را دارد، برسانیم. رمز موفقیت اتحاد و یکدلی بین همه ارکان یک تیم است. به یاری خدا در کنار هم، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnmyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین تمرین شهرداری فومن برگزار شد+عکس
برای حضوری قدرتمند در لیگ دو؛

آغاز اولین تمرین شهرداری فومن از فردا
عاشوری با فومنی‌ها استارت خواهد زد؛

دیدار نفت امیدیه و شهرداری فومن لغو شد
اختصاصی| به دلیل انصراف شهرداری فومن؛

شهرداری فومن 0-0 شهرداری ماهشهر؛ سرد و کسل کنند در شمال
اختصاصی| کار صعود ماهشری‌ها به هفته آخر کشید؛