تاریخ انتشار: 1395/06/25 12:36
کد خبر: 261338

توصیه جالب سلطان برای دربی

علی پروین و علی اکبر طاهری پس از تمرین امروز با برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کردند.
توصیه جالب سلطان برای دربی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پس از تمرین، علی پروین و علی‌اکبر طاهری دیداری با برانکو داشتند و در خصوص آخرین وضعیت تیم و بازیکنان به صحبت پرداختند.

 

 پروین در این حضور دقایقی با مهدی طارمی، رامین رضائیان و علیرضا بیرانوند به صورت اختصاصی به گفت‌وگو پرداخت. پروین به بیرانوند گفت که تو دروازه‌بان خوبی هستی و اگر قدر خودت را بدانی می‌توانی 10 سال دروازه‌بان پرسپولیس و حتی تیم ملی باشی.

 

پروین به سرمربی کروات پرسپولیس گفت: «تیم خوبی دارید و قطعاً می‌توانید از دربی دست پر بیرون بیاید. سوت آغاز بازی را که زدند برای زدن گل حمله کنید تا خیال ما را راحت کنید. من کار فنی و شخصیت شما را دوست دارم و می‌دانم که تیم خوبی ساخته‌اید. ما از شما انتظار داریم که پرسپولیس یک نتیجه خوب در دربی به دست بیاورد.»

 

برانکو هم در این حضور ضمن تشکر از پروین بابت آمدنش به تمرین به پروین گفت که استقلال 10 ملی‌پوش سابق و فعلی دارد و تیم خوبی دارند و هیچ نگاهی به جایگاه آنها در جدول نمی‌کنیم. پروین هم در پاسخ به این صحبت‌های برانکو گفت که شما هم در دربی خوب بازی کنید و حریف را دست کم نگیرید. من نزدیک به 50 سال کنار پرسپولیس هستم و این تیم را مثل بچه‌ خودم بزرگ کردم.

 

پیشکسوت نامدار پرسپولیس در ادامه با بازیکنان جوان این تیم خوش‌وبش کرد و از برانکو بابت جوانگرایی در پرسپولیس قدردانی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3no5dr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 این پرسپولیس قهرمان می شود
مجتبی محرمی: