تاریخ انتشار: 1395/06/22 09:52
کد خبر: 261962

این مرتبه هم مُردیم تا بردیم

فرانک دی‌بوئر سرمربی هلندی اینترمیلان اعتراف کرد تیمش ممکن بوده بازی را ببازد اما در نهایت پیروز شد.
این مرتبه هم مُردیم تا بردیم

و به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتر در هفته سوم لیگ ایتالیا در حالی که ابتدا از پسکارا با یک گل عقب افتاده بود، در نهایت توانست با درخشش مائورو ایکاردی دو گل وارد دروازه میزبان خود کند و برنده این دیدار لقب گیرد.

فرانک دی بروئر سرمربی اینتر بعد از برد تیمش برابر پسکارا در لیگ ایتالیا گفت: برد بسیار مهمی کسب کردیم و به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تا دقیقه آخر مسابقه ناامید نشدند و به دنبال برد بودند. این برد از این جهت برای ما مهم محسوب می‌شود که به ما روجیه می کند و اعتماد به نفس بازیکنان رابالا می‌برد. شایسته کسب برد بودیم. در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و موقعیت های خوبی نیز برای زدن گل داشتسیم که از دست رفت. در چند هفته اخیر خیلی تمرین کرده بودیم و تلاش زیادی از خود نشان داده بودیم و در این بازی مزد تلاش خود را گرفتیم و 3 امتیاز بازی را کسب کردیم.

سرمربی هلندی اینتر که جانشین روبرتو مانچینی در این تیم شده است ادامه داد: وقتی از حریف خود عقب افتادیم ترجیح دادم تا با اضافه کردن مهاجم قدرت هجومی تیمم رابالا ببرم. به نظرم 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بهترین نمایش ما در کل فصل بود، اما پس از اینکه به صورت احمقانه ای گل دریافت کردیم ذهن تیم از دست رفت. پس از آن تصمیم گرفتم با ورود سه بازیکن جدید اوضاع را تغییر دهم. به نظرم این برد حق ما بود، اگر شانس های پسکارا را آنالیز کنید متوجه می شوید که همه آن ها روی اشتباه ما به وجود آمد. ما به سمیر هاندانوویچ نیاز داریم تا بتواند در بعضی مواقع تیم را نجات دهد، او امروز فوق العاده بود.  فوتبال درباره جزئیات کوچک است و من امشب چند چیز خوب مشاهده کردم، با بازیکنان خوب می توانید هر سیستمی که می خواهید، بازی کنید. تطبیق با ف وتبال ایتالیا سخت است ولی در تلاش هستم تا خیلی زود به شرایط اینجا عادت کنم و بتوانم آشنایی بیشتری با فوتبال ایتالیا داشته باشم.

سرمربی نراتزوری در پایان گفت: باید خودمان را آماده لیگ اروپا کنیم و به همین خاطر بازیکنانی که در این دیدار بازی نکردند را لازم داریم تا بتوانیم نمایش خوبی در اروپا از خود ارائه دهیم.

اینتر پنجشنبه در لیگ اروپا باید برابر بیرشا به میدان برود و کار خود را در این لیگ آغاز خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nover

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماسیمو موارتی : دیبوئر باید فکری به حال دفاع کند