تاریخ انتشار: 1402/05/07 21:05
کد خبر: 1886

حسن یزدانی یک گام تا رکورد شگفت‌انگیز!/ تاریخ‌سازی پادشاه کشتی درصورت دومین شکست تیلور

حسن یزدانی با تمرینات بسیار زیاد قصد کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را دارد.
حسن یزدانی یک گام تا رکورد شگفت‌انگیز!/ تاریخ‌سازی پادشاه کشتی درصورت دومین شکست تیلور

حسن یزدانی، کشتی‌گیر شگفت‌انگیز ایرانی تا به حال در مجموع مسابقات جهانی و المپیک، صاحب ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز شده است، او برای ادامه روند موفقیت، این بار می خواهد مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۲۳ دریافت کند.

یزدانی همه این مدال ها را از سال ۲۰۱۵ بدون وقفه به دست آورده است، حالا او در آستانه کسب مدال هشتم است.

حسن یزدانی که تا المپیک سال آینده قطعا در مسابقات خواهد بود تا آن زمان ۲ مدال دیگر به کلکسیون خود به طور قطع اضافه خواهد کرد که امیدواریم این مدال‌ها طلا باشد.

اگر یزدانی بتواند در ۲ دوره آینده هم مدال بگیرد، پر مدال‌ترین کشتی‌گیر تاریخ کشورمان خواهد بود البته از نظر مرغوبیت مدال، حمید سوریان با هفت مدال طلا بهترین موقعیت را در تاریخ کشتی ایران دارد اما همین امسال، حسن یزدانی با کسب مدال هشتم خود، پر مدال‌ترین کشتی‌گیر تاریخ کشورمان خواهد شد.

حسن یزدانی در ادوار مختلف مسابقات جهانی و المپیکی که در میدان بوده است سه بار به دیوید تیلور باخته و تنها یک بار او را شکست داده است البته او یک بار هم در مسابقات متفرقه برابر تیلور بازنده شده است.

به هر حال حسن یزدانی با آمادگی کامل برای دومین برد برابر تیلور قصد کسب مدال طلای پنجم خود را دارد تا از حیث کیفیت مدال‌های دریافتی هم بعد از سوریان و عبدالله موحد رتبه سوم مرغوبیت مدال و رتبه اول تعداد مدال دریافتی از مسابقات المپیک و جهانی را به دست آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npxg2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زارع دومین طلایی ایران/ نایب قهرمان المپیک به زانو درآمد