تاریخ انتشار: 1396/02/27 08:38
کد خبر: 210314

خطر در کمین پرسپولیس؛ پیشنهاد خارجی برای ستاره ها

درخشش مهدی طارمی در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا باعث شده چند تیم قطری، چینی و اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او شوند. البته طارمی تنها بازیکن قرمزپوش نیست که در تیر رس پیشنهادهای خارجی قرار دارد.
خطر در کمین پرسپولیس؛ پیشنهاد خارجی برای ستاره ها

این روزها پنج بازیکن تیم برانکو پیشنهادهای خارجی دارند که طارمی هم یکی از آنهاست.

آقای گل دو فصل اخیر فوتبال ایران اگرچه فصل گذشته یک انتقال ناموفق به تیم ریزه اسپور داشت، اما این دلیل نمی‌شود او علاقه‌ای به ترانسفر شدن نداشته باشد و این امکان وجود دارد بازی با لخویا آخرین بازی طارمی با پیراهن پرسپولیس باشد.

طارمی بدش نمی‌آید قبل از جام‌جهانی لژیونر شود ، از این‌رو در حال بررسی پیشنهادهای رسیده است تا به بهترین آنها پاسخ مثبت دهد. البته با توجه به این که از قرارداد طارمی به باشگاه پرسپولیس یک فصل دیگر باقی مانده او از باشگاه‌های خواهان خود خواسته پیشنهادهای رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کنند.

مذاکرات جدی طارمی با باشگاه پرسپولیس برای ترانسفر شدنش بعد از بازی برگشت سرخپوشان با لخویای قطر (9 خرداد) اتفاق خواهد افتاد.

سروش در فکر آلمان

سروش رفیعی، رفتنی است حداقل تا امروز که تصمیم او بر جدایی از پرسپولیس است. البته سروش همه چیز را به بعد از بازی با لخویا موکول کرده است. پس از دو بازی رفت و برگشت با این تیم قطری عملا قرارداد رفیعی هم به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد می‌شود. سروش که در نیم فصل دوم به پرسپولیس آمد از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و نقش پررنگی را در قهرمانی سرخپوشان ایفا کرد. به دلیل همین درخشش رفیعی حالا مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته و می‌خواهد شانس خودش را برای بازی در اروپا بیازماید. هرچند جدی‌ترین پیشنهاد او از تیم هایدنهیم در دسته دوم بوندس لیگاست، اما به قول نزدیکانش برای شروع خوب است. با همه این شرایط، خیلی‌ها بر این عقیده هستند که رفیعی بعید است به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد. چرا که بازی در پرسپولیس و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به مراتب بهتر از بازی کردن در دسته دوم بوندس لیگاست.آنها می‌گویند رفیعی منتظر پیشنهاد بهتری است که اگر به دستش برسد قطعا از پرپسولیس جدا خواهد شد.

اما این یک روی سکه است. به نظر می‌رسد سروش روی این پیشنهاد بخوبی فکر کرده و حتی مذاکرات اولیه را هم با این تیم انجام داده است. یکی دو روز پیش خبر رسید برانکو از ماجرای پیشنهاد تیم آلمانی به رفیعی با خبر شده و از مسئولان تیمش خواسته او را از رفتن منصرف کنند. هر چند رفیعی گفته در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند اما ظاهرا او با دوستانش در این تیم خداحافظی هم کرده است و گفته بازی با لخویا آخرین حضور او در پرسپولیس خواهد بود.حرف این بازیکن خوش‌آتیه این است که با حضور در تیم‌های اروپایی می‌تواند شانس این را داشته باشد که در جام جهانی به یکی از مهره‌های ثابت کی‌روش در تیم ملی ایران تبدیل شود.

سوای سروش رفیعی و مهدی طارمی، برانکو نگرانی‌های دیگری هم دارد. محمد انصاری، وحید امیری و علیرضا بیرانوند هم پیشنهادهای خارجی نسبتا خوبی دارند که آنها را برای جدایی از پرسپولیس ترغیب می‌کند. بیرانوند از ترکیه، امیری از تیم‌های قطری و انصاری از چین پیشنهاد دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ny6pr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد خارجی دارند