تاریخ انتشار: 1396/02/17 16:27
کد خبر: 212338

طاهری: باید آستانه تحمل‌مان بالاتر برود/ هواداران یار اصلی ما هستند نه یار دوازدهم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند هواداران یار دوازدهم هستند اما من اعتقاد دارم هواداران یار اصلی ما هستند.
طاهری: باید آستانه تحمل‌مان بالاتر برود/ هواداران یار اصلی ما هستند نه یار دوازدهم

علی اکبر طاهری در آستانه دیدار فردای پرسپولیس مقابل الوحده امارات گفت: دارایی و سرمایه اصلی باشگاه پرسپولیس هواداران هستند که به حق مولد تمام کارهای خیر از جمله اتحاد، یکپارچگی و وحدت شدند.

وی عنوان کرد: با وجود این هواداران ما توانستیم یک سازماندهی خوب را در پیکره باشگاه ایجاد کنیم و آثار آن در تیم بزرگسالان و بخشی از آن را در آکادمی باشگاه مشاهده کردیم. این اتحاد و همدلی در مستطیل سبز مشاهده شد اما باید آستانه تحمل‌مان بالاتر برود چرا که جایگاه فعلی ما در حال بالا رفتن است و باید به آن عادت کنیم و این را یاد بگیریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس و حاشیه‌های آن مختص به خودش است و حاشیه‌هایی که ما داریم را شاید هیچ باشگاه دیگری نداشته باشد. باید بیشتر مواظب باشیم و برای این مهم من از خودم شروع کردم تا دیگران را نیز به این سمت بیاوریم. هر کدام از اعضای باشگاه باید این نکته را سرلوحه کار، رفتار و عمل خود قرار بدهند.

طاهری افزود: این خانواده متعلق به خودمان است و طبیعتا رقبا به دنبال این هستند به نوعی ورود کنند تا ما را از رسیدن به آرمان‌هایمان باز دارند اما با اتحاد و همدلی می‌توانیم موانع را پشت سر بگذاریم.

وی با تاکید بر نقش هواداران این تیم در دیدار مقابل الوحده گفت: فردا (دوشنبه) بازی بسیار مهم و سرنوشت‌سازی را در پیش داریم و نقش هواداران ما بسیار موثر خواهد بود. از هواداران می‌خواهم با حضور پرشور خود بتوانند بازیکنان تیم را همدلی کنند. برخلاف اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند هواداران یار دوازدهم هستند اما من اعتقاد دارم هواداران یار اصلی ما هستند.

طاهری خاطرنشان کرد: هیچ فرقی بین پیکره باشگاه نیست و نباید فرقی بین بازیکن، مربی، کادرپزشکی و هوادار وجود داشته باشد. همه با هم پرسپولیس شدیم و احترام همه تمام ارکان باشگاه واجب است. اطمینان دارم هواداران با حضور پرشور در بازی با الوحده یک پشتیبانی مناسبی را از تیم به عمل می‌آورند تا با یک پیروزی خوب از گروه‌مان صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyayk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات طاهری درباره اعتصاب پرسپولیسی ها و اعتراض بیرانوند