تاریخ انتشار: 1401/12/18 17:36
کد خبر: 9514

ضعیف‌ترین تیم‌های نیم‌فصل دوم؛ حضور یک میهمان ناخوانده از شمال

تیم‌های نفتی فوتبال ایران همچنان در بحران هستند و در نیم‌فصل دوم هم شرایط تغییری نکرده است.
ضعیف‌ترین تیم‌های نیم‌فصل دوم؛ حضور یک میهمان ناخوانده از شمال

لیگ بیست‌ودوم با همه فرازوفرودهایش به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و فقط 8 هفته دیگر تا تعیین تیم قهرمان و البته رونمایی از چهره تیم‌های سقوط کرده به لیگ یک زمان باقی مانده است. به‌نظر می‌رسد با توجه به کورس‌های رقابتی که شکل گرفته، حدس زدن نام تیم قهرمان به مراتب سخت‌تر از تشخیص 2 تیم سقوط کننده به لیگ یک است؛ چون در قعر جدول شرایط با وجود گذر از نقل‌وانتقالات زمستانی و تقویت‌شدن تیم‌ها، تغییری نکرده و همچنان 2 تیم نفتی فوتبال ایران کاندیدای اصلی سقوط هستند.

اوضاع بحرانی صنعت‌نفت؛ 7 بازی و 2 امتیاز!

صنعت‌نفت آبادان با هدایت ادسون تاوارس یکی از تیم‌های فعال در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی بود؛ هر چند که لیگ امسال به واسطه تعطیلات جام جهانی، تعطیلات زمستانی نداشت و نیم‌فصل دوم بلافاصله آغاز شد اما انتظار می‌رفت که بازیکنان تازه‌وارد صنعت‌نفت بتوانند تیم‌شان را از بحران نجات بدهند اما نگاهی به آمار و ارقام نشان می‌دهد که شاگردان تاوارس در 7 بازی خود در در نیم‌فصل دوم، فقط 2 امتیاز به‌دست آورده‌اند؛ آن‌هم در شرایطی که فقط 3 گل زده در کارنامه صنعت‌نفت به‌چشم می‌خورد و در نقطه مقابل، 13 بار در 7 مسابقه اخیر دروازه زردپوشان آبادانی باز شده است!

تساوی‌های سریالی اما به دردنخور برای مسجدسلیمانی‌ها

نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل دوم کارش را با ابراهیم اشکش آغاز کرد اما بعد از شکست مقابل مس کرمان، دوره حضور این سرمربی در مسجدسلیمان به پایان رسید و اشکش جای خود را به رضا عنایتی داد. سرمربی جوان فصل گذشته هوادار تلاش زیادی داشته تا بتواند تیمش را از بحران خارج کند و به جز شکست مقابل سرخابی‌های پایتخت، 4 تساوی در کارنامه نفتی‌ها به‌چشم می‌خورد اما با وجود کسب این 4 تساوی، همچنان نفت در جمع تیم‌های بحران‌زده لیگ است و در نیم‌فصل دوم هم بعد از صنعت‌نفت، دومین تیم ضعیف به‌شمار می‌رود. شاگردان عنایتی در نیم‌فصل دوم 3 گل زده‌اند و در نقطه مقابل، 10 بار دروازه تیم‌شان باز شده است.

شاگردان «مطهری» و روزهای کابوس‌وار در زمستان

نساجی مازندران شرایطی بهتر از نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل دوم ندارد و اگر نتایج قابل‌قبول شاگردان حمید مطهری در نیم‌فصل نخست نمی‌بود، آن‌ها در شرایط کنونی باید برای بقا در لیگ بیست‌ودوم تلاش می‌کردند. نساجی به جای قدم‌زدن در مسیر پیشرفت و بهبود نتایج نسبت به نیم‌فصل اول، در نیم‌فصل دوم سیر نزولی را تجربه کرده و شاگردان مطهری در 7 مسابقه اخیر خود فقط توانسته‌اند 4 امتیاز به‌دست آورند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نفت مسجدسلیمان، سومین تیم ضعیف در نیم‌فصل دوم به شمار می‌آیند. مازنی‌ها در 7 بازی قبلی 6 بار دروازه رقبا را باز کرده و 9 گل دریافت کرده‌اند تا با تفاضل 3- نسبت به نفت مسجدسلیمان در شرایط بهتری قرار داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nz8k3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سایپا بالاخره طعم امتیاز گرفتن را چشید