تاریخ انتشار: 1395/11/24 19:26
کد خبر: 229638

منصوریان: برد تقدیم به پورحیدری

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت بازی ماراتن گونه ای داشتند.
منصوریان: برد تقدیم به پورحیدری

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

بازی ماراتن گونه بود

به همه هواداران خسته نباشید و تبریک می گویم. یک بازی ماراتن گونه را شاهد بودیم که حوادث عجیبی داشت. این برد را به خانواده پورحیدری تقدیم می کنیم زیرا این برد اولین مرتبه ای بود که ما او را در دربی نداشتیم. دربی برای پورحیدری بسیار مهم بود و خدا را شکر که در این آزمون سربلند حارج شدیم. به هواداران و به تیم فنی استقلال تبریک می گویم. ما باید از فردا صبح کارمان را برای دیدار با ذوب آهن آغاز کنیم. به هواداران پرسپولیس خسته نباشید می گویم. منافع ما با هواداران پرسپولیس در آسیا مشترک است. این بازی ها یک 90 دقیقه است که ما رقیب هستیم و به جز این بازی این دو تیم نشاط فوتبال هستند. پرسپولیس وقتی یک بر صفر جلو بیفتد خیلی سخت است که به جریان بازی برگردیم. گل اول آنها شوک بود اما این گل ما را از خواب بیدار کرد. باید بگویم خداوندا ممنون تو هستم.

بازی تلخ شد

نقطه ی تلخ بازی این اتفاقات و درگیری ها بود. ما هنوز به اندازه کافی حرفه ای نیستیم و هر دو تیم این اتفاق را تجربه کردند. هواداران و سکوها بازی را سنگین می کنند و زمانی که یک تیم عقب می افتد از فوتبال حرفه ای دور می شود و به مسائل حاشیه ای روی می آورد. در انتهای بازی واقعا بازی تلخ شد اما در مجموع هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما مجبور بودیم که عقب نشینی کنیم زیرا برابر السد 120 دقیقه بازی کردیم. در آن بازی استرس زیادی تحمل کردیم و زمان برای ریکاوری نداشتیم. مجبور بودیم با جوانان این شرایط را جلو ببریم. به جوانانم گفتم که اگر جلو افتادیم وارد مسائل حاشیه ای نشویم. هواداران بازیکنان را تحت فشار می گذارند و بازیکنان فکر می کنند پایان بازی، انتهای فوتبال است. نگاه باید مانند دیگر بازی ها باشد و برد و باخت را بپذیریم و به حریف احترام بگذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzgzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان و ادامه رکوردش در مقابل پرسپولیس