تاریخ انتشار: 1396/11/02 22:35
کد خبر: 163489

عنایتی: جباری در فاز بازی کردن نیست

رضا عنایتی سرمربی سیاه‌جامگان هنوز به دنبال جذب مجتبی جباری همبازی خود از استقلال است.
عنایتی: جباری در فاز بازی کردن نیست

 رضا عنایتی سرمربی سیاه‌جامگان هنوز به دنبال جذب مجتبی جباری همبازی خود از استقلال است. با عنایتی درمورد آخرین وضعیت جباری، لقب دندان پوسیده، ماجرای بسته شدن حساب‌هایش و همچنین برخورد باشگاه استقلال همکلام شدیم.

 

درخصوص جدایی جباری از استقلال صحبت کن.

در دنیای حرفه‌ای فوتبال، باشگاه وقتی یک بازیکن را نخواهد با شرایط خاص و ویژه او را بدرقه می‌کند. این در تمام دنیا مرسوم است. متاسفانه ما خوش‌استقبال و بدبدرقه هستیم. جباری برای باشگاه استقلال زحمات زیادی کشیده است. من سال‌ها کنار او بازی کرده‌ام؛ پاس‌هایش بی‌نظیر است و آدم دلش نمی‌آید آن را تبدیل به گل نکند.

 

همین اتفاق در زمان حضور شما هم در استقلال افتاد و به شما لقب دندان پوسیده دادند.

یادش به خیر، وقتی این لقب را به من دادند 9 سال بعد از آن هم فوتبال بازی کردم. به نظرم احترام، احترام می‌آورد و ما باید احترام بازیکنان بزرگ را همیشه نگه داریم. جباری‌ها، برهانی‌ها، عمران‌زاده‌ها و طالب‌لوها برای استقلال زحمات زیادی کشیدند.

 

صحبت حضور جباری در سیاه‌جامگان بود.

من بعد از این اتفاق دو بار با او تلفنی صحبت کردم اما فکر می‌کنم او در فاز بازی کردن نیست و به نوعی دیگر دوست ندارد فوتبال بازی کند. اما جباری اگر روزی بخواهد فوتبال بازی کند، با هر شرایطی می‌خواهم چون اعتقاد دارم که او اگر بازی کند، می‌تواند در هر تیمی رهبری کرده و بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

از طرف استقلال به دلیل عدم پرداخت مالیات، حساب‌های‌تان مسدود شده بود. این موضوع به کجا رسید؟

از استقلال می‌خواهم هر چه زودتر تکلیف‌مان را روشن کند. من احترام خاصی برای افتخاری قائل هستم اما اگر کسی قصد ضربه زدن به من را داشته باشد ساکت نمی‌نشینم. من چهار، پنج بار با افتخاری تلفنی صحبت کردم اما بعد از این اتفاق دیگر تلفن ما را جواب نداد. دیروز هم در جایی خواندم که گفته من عنایتی را ندیدم، این در حالی است که من با وکیل خود به باشگاه رفتم، ایشان در جلسه بود و بعد از دو ساعت یک کاغذ به منشی خود داد که در آن نوشت شده بود: «به وکیل عنایتی بگویید می‌دانم مشکل وی چیست و به زودی آن را حل می‌کنم.» حالا چطور می‌گوید من عنایتی را ندیدم، برایم جای سوال دارد!

 

مدیرعامل سیاه‌جامگان در مصاحبه‌ای اعلام کرده کادر فنی این تیم باید پاسخگوی دریافت چهار گل باشند.

من برای هر اتفاقی آماده هستم. مثل شیر هرجا بگویم پاسخ می‌دهیم. فوتبال همین است؛ ما در روز بدمان 9 موقعیت گل خوب داشتیم. بروید گل‌هایی که ما خوردیم را ببینید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgkma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو کابوس جدید استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا