تاریخ انتشار: 1395/10/18 02:11
کد خبر: 237565

طاهری: تا چند روز دیگر پرسپولیسی ها خبرهای خوشی از سروش می شنوند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بچه های ما دل نگران بودند ولی من گفتم چه در حوزه ملی و چه در حوزه باشگاهی باید در خدمت سرمربی باشید.
 طاهری: تا چند روز دیگر پرسپولیسی ها خبرهای خوشی از سروش می شنوند

علی اکبر طاهری درباره اتفاقات رخ داده در اردوی دوبی برای بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به این که از طریق دوستان در فدراسیون متوجه شدیم 7 بازیکن ما توسط مربی تیم ملی به ایران بازگردانده شدند، من خودم تلاش کردم تماسهایی با تاج انجام دهم. همچنین پیامهایی به مسوولین فدراسیون دادم. البته معتقدم تحت هیچ شرایطی نباید بازیکنان ما قربانی چنین برخوردهایی شوند.

وی افزود:بچه های ما دل نگران بودند ولی من گفتم چه در حوزه ملی و چه در حوزه باشگاهی باید در خدمت سرمربی باشید. این تعاملات چندسویه است و نگاه آخر ما تیم ملی است.

مدیرعامل پرسپولیس بیان داشت: من هم قبل از شروع فصل از تاج خواهش کردم برای افزایش تعاملات، جلساتی بین کی روش و مربیان لیگ باشد. نقطه نظرات معمولا به سمت و زمانی می رود که بازیهای فیفا باشد. باید در اینجا هماهنگی و تفاهم بین سرمربی تیم ملی باشد. ضمن این که در این موارد رییس فدراسیون مرجع نهایی است و این مشکلات باید با نظر ایشان برطرف شود

طاهری در پایان درباره خریدهای قطعی پرسپولیس خاطرنشان کرد: فقط خرید نریمان جهان فعلا قطعی شده است. البته سروش رفیعی و برخی از بازیکنان در لیست برانکو هستند و صحبت هایی نیز با وی شده است. ان شاالله تا چند روز دیگر بتوانیم خبرهای خوشی به هواداران پرسپولیس  بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj7on

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده اخراج سروش رفیعی توسط کی روش
شوک به شاه ماهی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر