تاریخ انتشار: 1395/10/16 14:46
کد خبر: 237965

هدایتی: فقط به سروش گفتم پرسپولیسی ها تو را دوست دارند

عابر بانک پرسپولیس در مورد انتشار عکسی از او همراه با سروش رفیعی، گزینه مورد نظر باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: «رفیعی به دفتر من آمد و با او صحبت کردم. به سروش گفتم هواداران پرسپولیس چقدر به او علاقه دارند.

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین هدایتی در این خصوص گفت: به سروش گفتم پرسپولیس می‌تواند جایی برای پیشرفتش باشد. هم خودم و هم پرسپولیسی‌ها به سروش علاقه داریم.

وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود در مورد مسائل مالی با رفیعی مذاکره کرده و این موضوع باعث ناراحتی مدیران باشگاه پرسپولیس شده، گفت: «به هیچ عنوان در مورد مسائل مالی و قرارداد هیچ حرفی با رفیعی نزدم چون کاره‌ای نیستم که بخواهم با او در این باره صحبت کنم. من یک هوادار هستم و پرسپولیس را دوست دارم. اصلاً به من ارتباطی ندارد که بخواهم با کسی صحبت کنم.»

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: «تنها چیزی که به سروش گفتم، این بود که پرسپولیسی‌ها، او را دوست دارند. به او گفتم با طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) مذاکره کند. من هم پشت طاهری هستم و او را حمایت می‌کنم.»

هدایتی در پایان، درباره مصاحبه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس و موضع‌گیری علیه او خاطرنشان کرد: «هر چند از این اظهارنظر خیلی ناراحت هستم ولی چیزی که گفتم واقعیت دارد؛ به سروش گفتم با طاهری مذاکره کند و من هم پشت طاهری خواهم بود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj9e9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نریمان جهان منتظر پاسخ برانکو