تاریخ انتشار: 1395/10/01 19:46
کد خبر: 241441

آقای منصوریان دست از یک دندگی بردار

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال باید قبول کند کادر فنی اش برای این تیم کوچک اند
آقای منصوریان دست از یک دندگی بردار

بعد از شکست دو هفته قبل استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز رضا افتخاری مدیر عامل این تیم پر هوادار تهرانی طی مصاحبه ای اعلام داشت: ما به منصوریان گفته ایم اگر تیم نیاز به تقویت کادر فنی دارد یک مربی درجه یک اروپائی را به ایران خواهم آورد اما وی قبول نکرد!

 هفته ها از آغاز لیگ برتر می گذرد و استقلال نتوانسته رتبه ای در خور نام این تیم در جدول لیگ داشته باشد، از طرفی آبی ها با شکست 3 بر 2 مقابل نفت تهران از جام حذفی هم کنار رفتند تا نتایج بد خود را کامل کنند.

حال سئوال اینجاست: چرا منصوریان دست از لج بازی و خودخواهی بر نمی دارد و قبل از اینکه او را از کار برکنار کنند کادر فنی اش را تقویت نمی کند؟ اگر چینی و خرمگاه برای استقلال مفید بودند و یا کافی بودند آیا جایگاه استقلال این بود؟

استقلال کمبود  بازیکن ندارد .در هر پست 2یا3 بازیکن این تیم توانایی اینکه از ابتدای بازی به میدان بروند را دارند و میتوانند در تیم های کم نام و نشان تر در همه بازی ها به صورت فیکس به میدان بروند.مشکل اصلی این تیم همانطور که گفته شد کادر فنی است.

با این حساب بهتر است منصوریان دلش به حال تیم محبوبش بیشتر بسوزد و قبل از اینکه استقلال از آسیا هم حذف شود بپذیرد که به یک مربی با دانش تر در کنار خود نیاز دارد.

 

نویسنده: احسان خسروی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjg7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال به پرسپولیس ضربه زد؟!