تاریخ انتشار: 1395/09/29 23:15
کد خبر: 241841

تب و تاب برای شاه ماهی نقل و انتقالات

سروش رفیعی قرار است شاه‌ماهی نقل و انتقالات نیم‌فصل باشد. قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی تا نیم‌فصل اعتبار دارد و پس از آن تیم جدید خود را انتخاب می‌کند. تراکتوری‌ها علاقه‌مند هستند این بازیکن را حفظ کنند و در این باره صحبت‌های زیادی با او انجام داده‌اند. رفیعی در ایران به دنبال پول زیاد است و در اروپا به دنبال پیشرفت. گویا او پس از حساب و کتاب کردن به این نتیجه رسیده بهتر است به جایی برود که پیشرفت کند.
تب و تاب برای شاه ماهی نقل و انتقالات

در روزهای اخیر، سرمربی تراکتورسازی جلسه‌ای را با سروش رفیعی برگزار کرد که در این جلسه به او گفت: ما تو را می‌خواهیم و هر چه زودتر تکلیف را روشن کن. اگر می‌مانی که خوب است اگر نمی‌مانی حداقل بدانیم تکلیف چیست و به دنبال یک جانشین برای تو برویم.

سروش رفیعی هم خطاب به سرمربی تراکتورسازی گفت: من هنوز تصمیم نگرفته‌ام کجا بازی کنم، ولی به احتمال فراوان مقصدم خارج از ایران خواهد بود. دوست دارم به اروپا بروم و پیشرفت کنم، ولی همین جا به شما قول می‌دهم اگر قرار باشد در ایران بمانم، فقط تراکتورسازی را انتخاب می‌کنم.

او در ادامه گفت: همان‌طور که گفتم اگر در ایران باشم نه به پرسپولیس می‌روم و نه استقلال. فقط تراکتورسازی را انتخاب می‌کنم. مسأله این است که فعلا به حضور در اروپا فکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم تصمیمی بگیرم که باعث پیشرفتم باشد.

به این ترتیب تراکتوری‌ها متوجه شدند رفیعی به احتمال زیاد از این تیم جدا و راهی تیم دیگری می‌شود. گفته می‌شود این بازیکن با پیشنهادی جدی از سوی یک تیم سوئیسی روبه‌روست و احتمالا به این کشور می‌رود. البته صحبت‌هایی درباره پیشنهاد هلندی به این بازیکن هم مطرح است. باید دید در نهایت این بازیکن چه تصمیمی می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjgmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/خبر خوش بمب نقل و انتقالات برای برانکو/ منصوریان این بار هم باخت!