تاریخ انتشار: 1395/10/04 00:36
کد خبر: 240889

مقایسه 14 بازی ابتدایی برانکو و منصوریان/ برتری با علیمنصور!

تیغ تیز انتقادات از همه طرف به سوی علیرضا منصوریان نشانه رفته است
مقایسه 14 بازی ابتدایی برانکو و منصوریان/ برتری با علیمنصور!

به گزارش فرتاک ورزشی،انتقاد پشت انتقاد و اعتراض پشت اعتراض است که علیه سرمربی جوان استقلال مطرح می شود. به او بابت خریدهایش، بابت نمایش بد تیمش، بابت از دست دادن برتری، بابت نداشتن توان جبران و بابت هزار و یک موضوع دیگر تاخته می شود و باید اعتراف کرد که اکثریت این اعتراض ها هم حقیقت دارد. اما کمی که به عقب برگردیم، می بینیم برانکو ایوانکوویچ هم در ابتدای حضورش روی نیمکت پرسپولیس چنین نتایجی را می گرفت. آمار ثابت می کند منصوریان در 14 بازی ابتدایی حضورش روی نیمکت به مراتب بهتر از برانکو بوده و موید این موضوع هم امتیازات بیشتر و شکست های کمتر است.

شاید تبصره ویژه این مقایسه، بهانه زیبا بازی کردن پرسپولیس برانکو باشد و انبوه موقعیت هایی که این تیم از دست می داد. اولا زیبا بازی کردن حتی یک شرط لازم برای گرفتن امتیاز هم نیست چه رسد به اینکه بخواهیم شرط کافی اش بدانیم. ثانیا استقلال منصوریان هم تیمی است با حضور کاوه رضایی و علی قربانی و بقیه که تخصص بالای شان در از دست دادن موقعیت ها را در همین نیم فصل ثابت کرده اند.

نکته دیگر هم ممکن است بهانه بردن دربی باشد که برانکو انجامش داد. ولی نباید فراموش کرد تیم بدون برد منصوریان هم ترمز تیم بدون باخت برانکو را کشید و دربی را نباخت.

 

برانکو ایوانکوویچ

برای اولین بار در هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس نشست. آن روز تیم او در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک به سپاهان باخت. طی 5 بازی پایانی آن سال، 2 برد و 2 باخت و یک مساوی در کارنامه برانکو ثبت شد. او طی 9 بازی ابتدایی لیگ پانزدهم هم صاحب 3 برد، 2 مساوی و 4 باخت شد. این یعنی طی 14 بازی اول برانکو، پرسپولیس 5 بار برنده شد، 3 بار مساوی کرد و 6 بار باخت. او در این بازه زمانی، 18 امتیاز گرفت. با حذف 5 بازی لیگ چهاردهم، برانکو طی 14 بازی اول لیگ قبل صاحب 6 برد، 4 باخت و 4 مساوی شد، 22 امتیاز گرفت و تیم ششم جدول بود.

 

علیرضا منصوریان

منصوریان سابقه 14 حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی استقلال را دارد با کارنامه 5 برد، 6 مساوی و 3 باخت. او از این بازیها 21 امتیاز گرفته است که در یک حالت از برانکو بیشتر و در یک حالت هم از برانکو کمتر است. البته تیم برانکو در 14 هفته اول رده ششم را در لیگ 15 در اختیار داشته در حالی که تیم منصوریان در حال حاضر هفتم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjo9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان:با برانکو قرار گذاشتیم در آسیا کنار یکدیگر باشیم