تاریخ انتشار: 1396/04/04 02:42
کد خبر: 201089

پرسپولیسی ها در حد اروپایی ها استراحت ندارند!

شانزدهمین دوره لیگ برتر ایران روز 14 اردیبهشت به پایان رسید. اما پرسپولیس تا 9 خرداد درگیر بازیهای لیگ قهرمانان آسیا بود و ملی پوشان این تیم بعد از بازی برگشت با لخویا به اردوی تیم ملی اضافه شدند.
پرسپولیسی ها در حد اروپایی ها استراحت ندارند!

بنابراین آنها فرصتی برای استراحت در پایان فصل نداشتند. تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید هم از هفته گذشته آغاز شده و طبق دستور برانکو ملی پوشان این تیم باید از روز چهارشنبه این هفته یعنی 7 تیر در تمرینات تیم باشگاهی خود شرکت کنند. آنها از روز بعد از بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان یعنی 23 خرداد در استراحت به سر میبرند و با توجه به اینکه از روز 6 تیر باید در تمرینات پرسپولیس حاضر شوند، در مجموع 14روز استراحت خواهند داشت.

 

بایرن مونیخ آخرین بار در تاریخ 30 اردیبهشت در هفته آخر بوندسلیگا به میدان رفت. بعد از 14 روز استراحت بازیکنان، اردوی تیم ملی آلمان از 13 خرداد شروع شد و این تیم تا 12 تیرماه درگیر جام کنفدراسیونها خواهد بود. تمرینات جدید بایرن مونیخ هم از 23 تیر ماه آغاز می شود و ملی پوشان این تیم از 26 تیر به تمرینات اضافه می شوند. به این ترتیب آنها 13 روز هم در این فاصله استراحت خواهند کرد که با احتساب 14 روز تعطیلی قبلی، آنها در مجموع 27 روز در فاصله میان دو فصل استراحت خواهند داشت.

مشابه این شرایط در تیم هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید که ملی پوشان زیادی از کشورهای مختلف دارند دیده می شود و با توجه به اردوهای تیم های ملی، آنها هم در حدود یک ماه در تعطیلات و استراحت به سر خواهند برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlndj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بی‌اعتنایی طارمی به مصدومیت با انگیزه‌ی گلزنی