تاریخ انتشار: 1395/11/30 13:49
کد خبر: 228341

اقدام به موقع مدیریت پرسپولیس در تمدید قرارداد ستاره ها

هیئت مدیره پرسپولیس از حالا تصمیم گرفته برای تمدید با بازیکنانی که در انتهای فصل قراردادشان به پایان می‌رسد برنامه‌ریزی کند و ستاره‌های مدنظر برانکو را باز هم قرمزپوش نگه دارد.
اقدام به موقع مدیریت پرسپولیس در تمدید قرارداد ستاره ها

جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی، بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد و مدیران پرسپولیس مذاکرات تمدید قرارداد را با این بازیکنان شروع کرده‌اند.

در هفته‌هایی که گاف‌های مدیریتی تیم‌های مختلف پشت سر هم رو می‌شود ومحرومیت‌های باشگاه‌های بزرگ ایرانی به درستی در مجلس، "آبروریزی" تعبیر می‌شود، مدیران پرسپولیس با گام‌های مثبتی که برمی‌دارند نشان داده‌اند متفاوت بودن پرسپولیس در بخش فنی و صدرنشینی مقتدرانه تیم برانکو، پشتیبانی مدیریتی بزرگی دارد که پرسپولیس را برای مبارزه در لیگ برتر و آسیا آماده می‌کند؛ و آرامش نسبی را برای تیم به وجود می‌آورد تا مسیر موردنظر خود طی کند. اگرچه تیم مدیریتی پرسپولیس هم در پیچ و خم‌های سیستم اداری ناکارآمد فدراسیون فوتبال مشکلاتی را داشته و حتی انتقادات جدی هم برای جذب یا عدم جذب بعضی بازیکنان به آن‌ها وارد شده، اما نگاه رو به جلوی هیئت مدیره سرخپوشان، آن‌ها را از دیگر تیم‌ها متمایز کرده است. حالا پرسپولیس اولین تیم ایرانی است که قبل از پایان فصل و شروع نقل و انتقالات، به دنبال ساختن فصل آینده و جلب رضایت سرمربی موفق خود خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrbo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو خوشحال از بازگشت ملی پوشان