تاریخ انتشار: 1395/11/27 22:45
کد خبر: 228889

بیت سعید گل زد اما قهرمان باخت

بیت سعید گل زد اما قهرمان باخت

طلسم گلزنی حسن بیت‌سعید در لیگ برتر، بعد از 4 هفته در مسابقه با پیکان شکسته شد. تنها 12 دقیقه پس از اغاز اولین مسابقه هفته بیست‌ودوم بین پیکان و استقلال‌خوزستان، بیت‌سعید با یک ضربه تماشایی توپ را وارد دروازه رحمان احمدی کرد و شوک اول مسابقه را برای تیم رقیب ساخت.

این آخرین گل مهاجم آبی‌های خوزستان در این نبرد نبود اما روز موفق این بازیکن، هیچ امتیازی برای تیم پورموسوی به همراه نیاورد. بیت‌سعید در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی برای دومین بار دروازه پیکان تهران را باز کرد اما این گل به جز سبک‎تر‌کردن شکست، تاثیر دیگری در سرنوشت مسابقه نداشت.

بیت‌سعید و استقلال خوزستان، این هفته برای هفتمین‌بار طعم شکست در لیگ برتر را چشیدند. آن‌ها در 22 مسابقه فقط 7 پیروزی به دست آوردند و هیچ نشانی از تیم شگفت‌انگیز فصل گذشته ندارند. تنزل استقلال خوزستان هنوز به اندازه همتای انگلیسی‌اش لسترسیتی حاد نشده اما قهرمان لیگ پانزدهم هنوز با خطر سقوط آزاد در جدول رده‌بندی دست و پنجه نرم می‌کند. بر خلاف آبی‌های اهواز، حسن بیت‌سعید فصل فردی ناموفقی نداشته و با 8 گل هنوز برای آقای‌گلی لیگ شانس دارد. به احتمال فراوان این مهاجم در پنجره تابستانی نقل و انتقالات، مقصد متفاوتی برای خودش انتخاب خواهد کرد تا با آرامش بیشتر و دغدغه کمتری فوتبال بازی کند و گل‌های زده‌‎اش کمتر به شکست گره بخورند. درست مثل جیمی واردی در تابستان مچ‌بند معروف آبی‌رنگ‌ لستری‌اش را با رنگ دیگری عوض می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrnpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقا معلم رودرروی سایپا در جنگ خودروسازها