تاریخ انتشار: 1402/04/01 22:16
کد خبر: 3965

پاسخ استقلال به انتقادات از مراسم معارفه نکونام

اهالی فوتبال به یاد دارند به خواست مصطفی آجورلو مدیر اسبق استقلال مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های تهران برگزار شد اما این بار حجت کریمی مراسم معارفۀ نکونام را به یکی از خیابان‌های شلوغ و پرتردد تهران منتقل کرد.
پاسخ استقلال به انتقادات از مراسم معارفه نکونام

مراسم معارفه جواد نکونام - سرمربی جدید تیم استقلال - در یکی از مرکزی‌ترین نقاط شهر تهران برگزار شد.

این مراسم در سالن اجتماعات بانک شهر در محدودۀ میدان فردوسی برگزار شد که یکی از خیابان‌های شلوغ و پرتردد تهران است.

با مروری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌توان مشاهده کرد که گروهی از دنبال کنندگان اتفاقات تیم استقلال به این موضوع ایراد گرفته اند که چرا مراسم معارفه جواد نکونام در یکی از هتل‌های شیک و مجلل شهر تهران برگزار نشد. عده‌ای هم فضای محدود این سالن برای معارفه بازیکن بزرگی مثل جواد نکونام را لایق این چهره بزرگ فوتبال کشورمان نمی‌دانستند، اما یک فرد مطلع در باشگاه استقلال در این باره توضیحات کافی را ارائه کرد.

این مقام بلندپایه باشگاه استقلال که نخواست نامش فاش شود گفت: «با توجه به همکاری‌های ماه‌های اخیر مدیرعامل بانک شهر و اعضای هیئت مدیره محترم این بانک چنین تصمیمی اتخاذ شد. این بانک در زمینه پرداخت بدهی استراماچونی، پادوانی و دیگر مشکلات مالی که در این چند وقت گریبان‌گیر استقلال شده بود کمک بزرگی به استقلال و هوادارانش کرد بنابراین تصمیم گرفتیم به پاس قدردانی از همراهی شایسته بانک شهر مراسم معارفه را در سالن اجتماعات این بانک برگزار کنیم تا به نوعی قدردانی مان از همراهی این مجموعه را ابراز کرده باشیم».

لازم به یادآوری است؛ پس از استعفای علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال و انتصاب حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه در روزهایی که استقلال باید بابت جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و کسر امتیاز، بدهی سنگین طلبکاران خارجی‌اش را پرداخت می‌کرد با تلاش مدیریت باشگاه استقلال و همراهی وزارت ورزش، بانک شهر همزمان با باشگاه پرسپولیس به باشگاه استقلال هم کمک کرد تا مشکلات بدهی ارزی‌اش از این طریق مرتفع شود. چندی پیش نیز رسانه‌ها عنوان کردند که بانک شهر به هر یک از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مبلغ ۲ میلیون یورو کمک کرده تا هر دو باشگاه تحت تاثیر بدهی‌هایشان در عرصه داخلی و بین المللی متضرر نشوند.

بیشتر بخوانید:

ستاره های سپاهان در لیست نکونام نیستند

نکونام خطاب به قلیچ: برای جذب فالور فکر دیگه‌ای کن/ قلیچ: به من میگن سلطان دربی‌ها نیاز به فالور ندارم!

آقاسی در آستانه هایجک از تراکتور /پای جواد نکونام در میان است

خواسته بزرگ‌ یحیی/ هافبک ملی پوش مد نظر پرسپولیس

قفس توری نساجی محکم شد/ رشید مظاهری شاگرد رحمتی شد

محمدرضا آزادی و نساجی به هم می رسند؟

اولین خرید استقلال از ترکیه می آید

3 بازکن در لیست ابتدایی ورودی های پرسپولیس/ مهاجم محبوب در لیست

مدافع سابق پرسپولیس در راه نساجی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qx894

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان معارفه فرهاد مجیدی در استقلال مشخص شد