تاریخ انتشار: 1395/08/17 18:17
کد خبر: 250417

محمد عباس زاده: نساجی بزرگتر از این حرف هاست که من بخواهم برایش کلاس بگذارم

پس از اتفاقات دیدار نساجی و نفت تهران در جام حذفی و اعتراض محمد عباس زاده به تصمیم سرمربی مبنی بر تعویضش، این بازیکن صبح دیروز پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی باشگاه به تمرین می رود ولی از ورودش به داخل زمین ممانعت می شود.
محمد عباس زاده: نساجی بزرگتر از این حرف هاست که من بخواهم برایش کلاس بگذارم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، عباس زاده در این رابطه می گوید: پس از جلسه باشگاه به تمرین رفتم ولی گویا سرمربی با کادرش تماس گرفته و گفته بود، نگذارند با تیم تمرین کنم.

ماحصل گفتگو با محمد عباس زاده، بازیکن نساجی را در زیر می خوانید.

 

از بازی با نفت شروع کنیم، در آن بازی چه اتفاقی افتاد؟

بازی با نفت برای من به خاطر یک سری از مسایل خیلی مهم بود ولی نتوانستم در این مسابقه کاری برای تیم کرده و گلی به ثمر برسانم. وقتی تابلو تعویض را دیدم به دلیل اهمیت مسابقه برایم و اینکه نتوانسته بودم گلزنی کنم عصبانی شدم و به کادر فنی اعتراض کردم که البته کارم واقعا اشتباه بود و نباید چنین حرکتی از من سر می زد. به هر حال این تصمیم سرمربی بود و باید بدون حرف آن را می پذیرفتم.

گویا اعتراض و مشاجره لفظی بین شما و فکری تا رختکن ادامه پیدا کرد.

خیر، اصلا چنین چیزی صحت ندارد. پس از پایان مسابقه در رختکن آقای فکری به من خسته نباشید گفت و حتی با هم دست دادیم و اتفاق دیگری نیفتاد.

و پس از دیدار برابر نفت دیگر در تمرینات شرکت نکردید.

چرا، فردای بازی با نفت که تیم ریکاوری داشت می خواستم به تمرین بروم که به من اطلاع دادند در اختیار باشگاه قرار گرفتم و لزومی ندارد به تمرین بروم که من هم نرفتم. تا اینکه شب گذشته آقای ابراهیمی با من تماس گرفتند تا برای حل مشکلات به جلسه انضباطی باشگاه بروم. پس از حضور در جلسه به من گفتند که، به تمرین بروم ولی وقتی به محل تمرین تیم رسیدم متوجه شدم که سرمربی تیم با دستیارانش تماس گرفته و گفته بود که من حق ندارم با تیم تمرین کنم. پس از آن محل تمرین را ترک کردم. من واقعا در بازی با نفت اشتباه کردم ولی حرکتم تنها به خاطر عدم گلزنی بود که موجب عصبانیتم شد. من وقتی در یک بازی گل نمی زنم از شدت ناراحتی تا صبح خوابم نمی برد.

ولی مصاحبه هایی از شما منتشر شد که حرف های زیادی علیه سرمربی زده بودید.

من از بعد بازی با نفت با هیچ خبرگزاری مصاحبه نکردم و تنها در سایت هواداری باشگاه گفتم که بعدا در مورد اتفاقات بازی با نفت حرف خواهم زد که گویا بد تعبیر شده است. من واقعا نساجی را با تمام وجود دوست دارم و اصلا تمایلی به جدایی ندارم. احتمالا الان خیلی ها فکر می کنند که من برای باشگاه کلاس می گذارم در حالی که اینگونه نیست. در این رابطه باید بگویم که نساجی خیلی بزرگتر از عباس زاده و این حرف هاست که یک بازیکن بخواهد برایش کلاس بگذارد. اگر بگویند با تیم تمرین کنم، با سر می روم ولی وقتی می گویند نیا، باید چکار کنم؟ این را هم بگویم که بازی در نساجی به من شخصیت داده و دوست دارم به این تیم کمک کنم.

ولی فکری می گوید که پس از مسابقه گفتید یا جای من در این تیم است یا فکری.

نه، این موضوع اصلا صحت ندارد. نمی دانم این اخبار از کجا به گوش مردم می رسد. به نظر من باشگاه مقصر است که هر کسی را در رختکن راه می دهد تا اخبار درون تیمی به بیرون درز پیدا کند.

گویا چند پیشنهاد هم دارید.

بله دو پیشنهاد لیگ برتری دارم ولی اصلا تمایل ندارم تا به پیشنهاد شان فکر کنم تا تمام تمرکزم را روی موفقیت نساجی بگذارم.

حرف پایانی.

من باز هم می گویم که اگر بی ادبی در بازی با نفت از من سرزده از باشگاه، کادر فنی  و به خصوص سرمربی عذرخواهی می کنم. من به نظر آقای فکری احترام می گذارم و اگر می گویند سر تمرین نروم می گویم چشم و به تمرین نمی روم و از هواداران هم می خواهم که کمی حوصله کنند و به نظر سرمربی احترام بگذارند. من چه در این بازی باشم و چه نباشم آرزوی قلبی من موفقیت نساجی است و برای تیمم و بچه ها بهترین ها را آرزو می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qydya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل نساجی عباس زاده را به تمرین این تیم می کشاند!