تاریخ انتشار: 1395/06/20 18:04
کد خبر: 262241

درآمدی بر بازی امروز سیتی زن ها/ پپ غول آخر جزیره

منچستر سیتی این فصل، خطرناک تر از همیشه
درآمدی بر بازی امروز سیتی زن ها/ پپ غول آخر جزیره

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،تیم منچستر سیتی انگلیس با مربی جدید خود پپ گواردیولا امروز تیم همشری خود یعنی یونایتد ها را در شرایطی با نتیجه دو بر یک شکست داد که نکات عجیب و جدیدی را میتوانستیم در این تیم ببینیم.

اول اینکه گواردیولا در این تیم سعی میکند همان تاکتیکی را برای این تیم اخذ کند،که در بایرن و قبل از آن بارسلونا نشان داده استاد آن است.پپ که حضور در لالیگا و بوندسلیگا از او یک مربی بسیار پخته و با تجربه را ساخته به نظر می آید همان روندی که در این دو لیگ را داشته بتواند در این تیم دنبال کند.او همان بازی ساده وروانی را دوست دارد که در آن بازیکنان تکنیکی و سرعتی بیشترین فرصت را برای ارائه بازی خود داشته باشند.همچنین از دید پپ بهترین بازیکنی که میشود به او پاس داد نزدیکترین هم تیمی است که در کنار او قرار دارد.

نکته دوم پپ میتواند بازیکنانی که نزول داشته اند را دوباره به اوج برگرداند.حالا نوبت کوین دی برونه است که این شانس را داشته باشد تا مربی سابق آبی اناری ها و اف سی هالیوودی ها او را احیا کند.دی برونه بی شک روی تمامی حملات سیتی نقش اصلی را ایفا میکند این را میشود از نقش پر رنگی که روی هر دو گل تیمش داشت متوجه شد.

نکته آخر:گواردیولا میخواهد از براو در همان پستی بازی بگیرد که از نویر بازی میگرفت.یعنی علاوه بر یک دروازبان شش دانگ یک مدافع آخر و یک پلی میکر در میانه زمین خودی! شاید چون جو هارت خیلی بازی با توپ جالبی نداشت اورا به تورینو تبعید کرد تا آن ها در روزهای پایانی نقل و انتقالات براوو را به خدمت بگیرند.اما دروازبان شیلیایی آبی ها نشان داد در حد نویر نیست و شاید پپ باید بی خیال این فن آخر خود بشود.

پپ غول جدید و به نوعی آخر جزیره است. هر کس قهرمانی میخواهد باید قدرت برد او را داشته باشد.

احسان خسروی

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyvxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارنج تیم‌های منچستری برای دربی مشخص شد