تاریخ انتشار: 1395/07/05 13:07
کد خبر: 259289

پاسخ بازیکن پرسپولیس به رابطه فامیلی اش با مدیران باشگاه

محسن ربیع‌خواه یکی از بازیکنانی است که حضورش به خصوص در ترکیب فیکس برانکو، حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت.
پاسخ بازیکن پرسپولیس به رابطه فامیلی اش با مدیران باشگاه

با رفتن محمد انصاری به قلب دفاع و مصدومیت آرام‌طبع، این ربیع‌خواه بود که زیر بار مسئولیت سخت قرار گرفتن در سمت چپ دفاع به او سپرده شد. او در دربی هم فیکس بود تا این بازی جدی ترین محک برای او تلقی شود. مدافعی که از دید کارشناسان تا اینجای کار بد کار نکرده‌است و حداقل تقریبا بدون اشتباه بازی ظاهر شده‌است. ماندن در ترکیب فیکس برانکو هم نشان از همین مسئله دارد.

ربیع‌خواه نه درباره خودش و نه درباره حرف و حدیث‌هایی که پیرامون حضور او در پرسپولیس بود، هیچ صحبتی نکرده‌بود.
روزنامه هواداری باشگاه پرسپولیس چاپ امروز از قول او حرف‌های جالبی نوشته‌است. اینکه ربیع‌خواه شایعه رابطه فامیلی‌اش با مدیران باشگاه را رد می‌کند. دلیلی که خیلی‎ها عامل حضور او در پرسپولیس دانسته‌ بودند اما از سوی خودش رد شد و ربیع‌خواه حتی گفته که این حرف ها انگیزه او را چند برابر کرده‌ است.
 

گفتنی‌است شایعاتی درباره رابطه خویشاوندی هافبک اسبق صنعت نفت آبادان و ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در اوایل فصل، از سوی برخی خبرگزاری ها و رسانه های ورزشی منتشر شد که با حضور ربیع خواه در ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا در هفته نخست لیگ برتر، پر رنگ تر از قبل ادامه یافت. اما درخشش و عملکرد قابل قبول ربیع خواه، این شایعات را از ذهن هواداران فوتبال پاک کرده و رضایت هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyyej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا برانکو به ترکیب خود  دربازی با تراکتور دست خواهد زد؟