تاریخ انتشار: 1396/01/10 19:07
در دیداری سرد و کسل کننده؛
کد خبر: 220365

تساوی ایرانجوان مقابل مس رفسنجان در روزی که یک موقعیت گل هم ایجاد نشد!

دو تیم جنوبی لیگ آزادگان در دیداری که اهمیت جدولی نداشت به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند.
تساوی ایرانجوان مقابل مس رفسنجان در روزی که یک موقعیت گل هم ایجاد نشد!

به گزارش فرتاک ورزشی، ایرانجوان بوشهر و مس رفسنجان در یکی از معدود بازی های دسته اول که شاید اهمیت زیادی در جدول رده بندی نداشته باشد، در بوشهر به تساوی بدون گل رسیدند تا دو تیم معمولی جدول رده بندی نتیجه ای بی اثر را به دست آورند.

مس رفسنجان پیش از این دیدار 37 امتیازی بود و ایرانجوان نیز 29 امتیاز داشت تا هر دو تیم از بالا و پایین جدول فاصله داشته باشند. با این وجود اما این اطمینان خاطر باعث نشد تا دو تیم جنوبی فوتبال ایران دست به فوتبال تهاجمی یا ریسکی بزنند تا در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

با این تساوی مس رفسنجان اندک امیدهای خود را برای کسب سهمیه لیگ برتر از دست داد و هر چند روی کاغذ شانس اندکی دارند اما حضور در رتبه ی یازدهم جدول رده بندی باعث شده تا این تیم تبدیل به تیمی معمولی در لیگ آزادگان شود تا شاید فصل آینده بتوانند رویای حضور در لیگ برتر را تجربه کنند.

ایرانجوان بوشهر که با این تساوی خانگی 30 امتیازی شده، با فجر سپاسی 7 امتیاز اختلاف دارد و در صورت کسب 5 امتیاز در 5 دیدار باقی مانده لیگ می تواند حضور در لیگ آزادگان را قطعی کند. البته حضور تیم های خیبرخرم آباد و فولاد یزد پایین تر از ایرانجوان باعث شده تا این تیم نیز مانند مس رفسنجان نگرانی از بابت صعود و سقوط نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qz5n8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر مربی در رفسنجان و بوشهر جواب داد