تاریخ انتشار: 1396/01/11 17:46
کد خبر: 220217

کلوپ: من نابغه دربی ها هستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی ساید، خود را نابغه دربی ها توصیف کرد.​​​​​​​
 کلوپ: من نابغه دربی ها هستم

قرمزها در حالی میزبان رقیب همشهری خواهند بود که با 6 امتیاز بیشتر و سه رتبه بالاتر، شرایط بهتری دارند و پیروزی در این دیدار، موقعیت آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را بهتر خواهد کرد.

کلوپ به خبرنگاران گفت:" من در خیلی از جنبه های زندگی، ماهر نیستم اما شاید در فهمیدن دربی ها، نابغه باشم زیرا برای فهم چنین بازی هایی، بیشتر از یک ثانیه زمان لازم ندارم.

برای این دیدارها، جهان 90 دقیقه در شهر متوقف می شود. فوتبال مهمترین مسئله دنیا نیست اما برای لحظاتی، دوست داریم که فکر کنیم اینطور است.

شهرهای زیادی در دنیا نیستند که دو باشگاه با این اندازه و اهمیت داشته باشند. این از آن دیدارهایی است که منتظرش هستید. ما باید هجومی باشیم اما نه خیلی و تمام تلاش مان را بکنیم تا باعث خوشحالی هواداران مان شویم.

اورتون تیم بسیار خوبی است. آنها در تابستان و زمستان خریدهای خوبی داشتند. آنها فصل را خیلی خوب شروع نکردند اما اکنون در مسیر خوبی قرار دارند. آنها نزدیک جایی هستند که می خواهند باشند.

آنها واقعا اعتماد به نفس خوبی دارند اما حتی یک دلیل هم ندارم که ما اعتماد به نفس نداشته باشیم. اورتون تیم خوبی است و روند خوبی دارد اما ما هم لیورپول هستیم و در آنفیلد بازی می کنیم. هیچ کسی نباید قدرت آنفیلد را دست کم بگیرد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qz5wj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشتری جدید برای ستاره کلمبیایی از لیگ برتر و پیشنهاد هنگفت به این بازیکن