تاریخ انتشار: 1396/01/16 10:50
کد خبر: 219289

تنبیه به سبک علیرضا منصوریان؛ نورافکن در کلاس زبان انگلیسی!

سرمربی استقلال تهران تصمیم جدیدی درباره امید نورافکن گرفته است که در نوع خود جالب توجه است.
تنبیه به سبک علیرضا منصوریان؛ نورافکن در کلاس زبان انگلیسی!

بدون شک یکی از مهره های تاثیر گذار برای استقلال تهران در نیم فصل دوم امید نورافکن بوده است. هافبک جوان آبی ها توانست زوج فوق العاده ای را با امید ابراهیمی در میانه میدان تشکیل دهد تا استقلالی ها هم در دفاع و در حمله بتوانند خوب ظاهر شوند.  نورافکن آنقدر خوب بود که منصوریان مجبور شد فرشید باقری را که با قیمت گزافی آبی پوش شده بود روی نیمکت بنشاند. اما این بازیکن بلافاصله پس از آنکه خیالش از ایستادن در ترکیب اصلی آبی ها راحت شد تبدیل به مرد اول جنجالی ابی ها شد.او صبح بازی با فولاد خوزستان با وساطت بزرگان تیم، فرصت حضور در زمین را پیدا کرد تا در همان بازی و در دقایقی پایانی اش جنجالی ترین صحنه این فصل آبی ها را در برخورد فیزیکی با یعقوب کریمی رقم بزند.

همین امر سبب شد تا منصوریان او را از حضور در تمرینات منع کند و این بازیکن فرصت حضور در ترکیب تیمش را برابر گسترش فولاد تبریز از دست بدهد.

منصوریان که علاقه زیادی به سبک بازی نورافکن دارد تصمیم گرفته است این بازیکن را به کلاس زبان انگلیسی بفرستد. منصوریان او را وادار کرده تا هرچه سریعتر زبانش را تقویت کند. او معتقد است نورافکن می تواند خیلی زود به یکی از تیم های اروپایی ترانسفر شود.به همین خاطر بهتر است هرچه سریعتر زبانش را تقویت کند.اقدامی عجیب که قطعا برای کم کردن بار روحی و روانی روی نورافکن انجام می شود.

سرمربی ابی ها با این اقدام می خواهد روحیه بازیکنش را در بالاترین سطح ممکن قراردهد تا این بازیکن بتواند پس از گذراندن محرومیت انضباطی اش بلافاصله شرایط بازی کردن مجدد را پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzmja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازگشت نورافکن مشخص شد