تاریخ انتشار: 1396/02/04 11:25
کد خبر: 215089

دروازه بان و هافبکی که پرسپولیس را سربلند می کنند

پرسپولیس در حساس‌ترین بازی آسیایی‌اش دو مهره اصلی خط دفاع را در اختیار ندارد و با ترکیبی عجیب باید برابر الهلال به میدان برود.
دروازه بان و هافبکی که پرسپولیس را سربلند می کنند

 غیبت محمد انصاری و جلال حسینی باعث شده ترکیب دفاعی پرسپولیس با احمدزاده، ربیع‌خواه، ماهینی و محرمی بسته شود. ترکیبی که به جز حسین ماهینی، اساسا هیچکدام به طور کلاسیک نقش مدافع را نداشته‌اند؛ و البته خود ماهینی هم یک مدافع راست است که باید برابر الهلال در نقش مدافع میانی به میدان برود. به همین دلیل نمی‌‌شود چندان انتظاری از خط دفاع پرسپولیس برای این بازی داشت و اشتباه و ناهماهنگی چندان غیرطبیعی نخواهد بود.

 در چنین شرایطی تمام امید برانکو به حضور کامیابی‌نیا در جلوی این دیوار سست دفاعی است؛ تا شاید با جنگندگی بیش از پیش اجازه نزدیکی عربستانی‌ها به دروازه بیرانوند را ندهد. کمال باید برابر الهلال سرباز تر از همیشه باشد. گلر ملی‌پوش پرسپولیس هم دیگر امید پروفسور در نبود مدافعان اصلی‌اش خواهد بود. بیرانوندی که در هفته‌های اخیر به روزهای خوبش بازگشته و سخت می‌شود دروازه‌اش را باز کرد. حالا باید آزمون سختی را برابر حریف عربستانی پس بدهد. به امید دومین کلین‌شیت متوالی در آسیا.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qznoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طراح پرسپولیس ملی پوش می شود؟

ممکن است این غیبت تا جام‌جهانی‌ ادامه داشته باشد؛