تاریخ انتشار: 1396/02/02 15:55
اختصاصی| تو بیا اون بره به سبک قائمشهری‌ها؛
کد خبر: 215417

بازگشت بازیکنان دیپورتی نساجی به تمرینات

تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست مقابل وحدت یزد، پس از دو روز تعطیلی پیگیری شد.
بازگشت بازیکنان دیپورتی نساجی به تمرینات

به گزارش فرتاک ورزشی، تمرینات نساجی درحالی پیگیری شد که در تمرینات این تیم شاهد حضور سه بازیکن اخراج شده این تیم بودیم. علی جراح کار، مهدی نظری و اسماعیل صمدی بازیکنانی که توسط کادرفنی به دلیل نامعلوم و ناجوانمردانه‌ای کنار گذاشته شده بودند، دوشادوش سایر بازیکنان درحال تمرین هستند. این درحالی است که محمد نادری دفاع چپ تراکتورسازی که به طور قرضی در نساجی توپ می زند نیز هفته گذشته بخشیده شده بود.

این اتفاق درحالی رخ داده است که حسین مسگرساروی، به شدت نسبت به عدم حضور این بازیکنان در تمرینات موضع گرفته بود و گویا تصمیم گیرنده نهایی در باشگاه شمالی، او نیست و اشخاص دیگری تصمیمات باشگاه را رقم خواهند زد.

به قول یک منبع آگاه در قائمشهر؛ فلسفه تو بیا اون بره در نساجی درحال شکل گیری است و بازیکنان نامی همچون مهدی نظری، علی جراح کار، اسماعیل صمدی و ... به دلایل نامعلومی از تیم کنار گذاشته می شوند تا اهداف اشخاص خواص در این تیم قائمشهری محقق شود.

هواداران این تیم پرحاشیه امیدوارند تا در مرحله اول، نساجی در تابستان امسال به ساحل آرامش برسد و در مرحله بعدی با انتخاب مربی کار بلد، این تیم به لیگ برتر برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qznvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختلاف 9 گله عباس زاده با نفر دوم جدول گلزنان
اقتدار عباس‌زاده در لیگ یک؛

تعطیلی مشکوک تمرینات نساجی مازندران
اختصاصی| در نساجی چه خبر است؟؛

مسگرساروی در پایان لیگ از نساجی خواهد رفت
اختصاصی| پرهام به دنبال مربی جدید؛