تاریخ انتشار: 1396/02/20 00:36
کد خبر: 211765

بزرگترین شایعه تابستانی در مورد پرسپولیس تکذیب شد

از زمانی که لیگ شانزدهم به آخرین نفس‌هایش رسید، به تدریج شایعات نقل‌وانتقالاتی هم شروع شد. یکی از این زمزمه‌ها مربوط به قطع همکاری کاوه رضایی با استقلال و پیوستن او به پرسپولیس می‌شد. سرخ‌ها فصل گذشته مذاکراتی با رضایی داشتند، اما این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت خیلی چراغ خاموش به سمت استقلال بپیچد.
 
رضایی در طول یک فصل گذشته خیلی کم مصاحبه کرده و به همین دلیل مردم و رسانه‌ها چندان با مواضع او آشنا نیستند. همین مساله باعث شده پتانسیل ایجاد شایعه در مورد او وجود داشته باشد و مثلا عده‌ای بگویند کاوه چون پولش را منظم نمی‌گیرد و یا به تیم ملی دعوت نمی‌شود، قصد جدایی از استقلال را دارد. با این وجود اما اولین گام پرسپولیس در بازار تابستانی، بلافاصله بعد از پایان مسابقات لیگ نشان داد سرخپوشان اصلا به رضایی فکر نمی‌کنند و این بازیکن حتی یک درصد هم در معادلات فنی مسوولان باشگاه جایی ندارد.
 
سرخ‌ها در حال حاضر برای جذب گادوین منشا خیز برداشته‌اند و حتی مدعی هستند این بازیکن با باشگاه قرارداد داخلی بسته است. البته فعلا گیر و گرفت‌هایی در این زمینه وجود دارد؛ مثلا فدراسیون هنوز اصرار دارد که پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند. با این حال همین که قرمزها اینقدر جدی و سریع برای استخدام منشا اقدام کردند، روی همه شایعات خط بطلان می‌کشد. به این ترتیب تکلیف استقلالی‌ها هم روشن است و آنها می‌دانند کاوه پرسپولیس برو نیست!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzwzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاههای بدهکار شروع کردند: دور زدن قوانین