تاریخ انتشار: 1396/09/11 01:33
کد خبر: 171268

مصاحبه ترسناک و نگران کننده شفر

مصاحبه ترسناک و نگران کننده شفر

خیلی ها به من می گفتند که پیکان تیم خوبی است و آیا می توانید یک امتیاز از آنها بگیرید، ولی امروز فکر می کنم مشخص شد اصلا یک امتیاز برای ما خوب نبود و ما باید می بردیم.

این جمله را دیروز شفر در مصاحبه بعد از بازی با پیکان گفت.

همین چند سال پیش بود که بعداز بالا گرفتن دعوای بین علی دایی و علی کریمی طی مصاحبه تلفنی که برنامه نود با علی دایی داشت دایی جمله ای بیان نمودند که آقای علی کریمی به مراتب کیفیت و تکنیک بالاتری نسبت به من داشتند و من بیشتر یک تمام کننده خوبی بودم ولی من با انتخاب ها و مشاوره های خوبی که داشتم توانستم به اینجا برسم.

بیان این جمله از شفر به ما نشان داد که بعضی از فاجعه های قبل از آمدن شفر هنوز پا برجاست . دیروز بعد از شنیدن ترکیب و دیدن تعویض های شفر همانند خیلی از فوتبال دوستان تعجب کردم که آیا بعد از این همه امتحان و زمان بازی دادن جابر و سجاد شهباز زاده کنار هم کار درستی است یا آمدن باقری به جای نورافکنی که به تصمیم شفر یک قدم جلوتر از امید موظف به اجرای وظایف سال گذشته امید ابراهیمی مثل شوت نفوذ و شرکت در حمله های تیم است وقتی تیم نیاز به گل دارد چه توجیهی دارد یا تعویض قائدی فقط در هشت دقیقه آخر آیا اثری هم دارد این سوالاتی بود که پاسخ خود را بعد از مصاحبه گرفتم.

پیکان دیروز در شرایطی به دیدار با استقلال آمد که هنوز تحت تاثیر حواشی های دو هفته اخیر و هجمه هایی که علیه اش شده بود قرار داشت طوری که در دو هفته قبل ، از شش امتیاز فقط موفق به کسب یک امتیاز شده بود و در مقابل استقلالی که در مسیر یک روند سعودی قرار داشت ولی در روزی که میتوانست با امتیاز کامل خارج شود رو به احتیاط آورد و به یک امتیاز هم قانع شد.

از مصاحبه شفر میتوان فهمید کسانی که اطراف شفر هستند مشاوران خوبی نیستند طوری که هنوز نیم فصل تمام نشده آنها برای استقلال کل فصل را تمام شده میبینند وگرنه مشاوره های یک امتیازی به مربی تیم نمیدهند و به جای مشاوره ای درست باعث ترس مربی نمیشوند و سطح توقعات او را پایین نمی آورند.

قطعا اگر استقلال بخواهد موفق شود باید این چنین مشاوران یاس آوری را از خود دور کند.

 

نویسنده: ابوذر پولادوند


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5wxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر ترکیب استقلال برای دیدار با پیکان را مشخص کرد