تاریخ انتشار: 1396/08/03 20:19
کد خبر: 176520

اختصاصی/پیش بازی دربی ۸۵ ؛ آمار جالب دو تیم زیر ذره بین دیدگاه آمار قرار گرفت

فردا چهارم آذر ماه در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر دربی ۸۵ پایتخت ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی برگزار میشود.
اختصاصی/پیش بازی دربی ۸۵ ؛ آمار جالب دو تیم زیر ذره بین دیدگاه آمار قرار گرفت

،در شرایطی این دیدار سنتی و به گفته خیلی از اهالی فوتبال دربی پایتخت بزرگترین شهرآورد آسیا است و فارغ از جایگاه دو تیم از جذابیتها و حساسیت خاصی برخوردار است.

طبق اعلام مسئولین فردا برای اولین بار ورزشگاه آزادی در این فصل پر می شود و اوج هیجان در پایتخت ایران خواهد بود؛استادیوم آزادی برای با شصد و هفتم میزبان دربی خواهد بود و حدود ۷۰ هزار تماشگر از نزدیک تیم خود راتشویق میکنند.

در دربی ۸۵ برانکو ششمین دربی خود را تجربه میکند که در شهرآورد های سنتی گذشته دو برد و دو مساوی و یک باخت در کارنامه سرمربی کروات پرسپولیس ثبت شده است؛در مقابل ویلفرد شفر اولین دربی خود را تجربه میکند اما در مسابقاتی که سرخابی ها با مربی خارجب به مصاف هم رفته اند ۲ برد برای استقلال و ۳ برد برای پرسپولیس و دو مساوی ثبت شده است؛در دربی هایی که مربی آلمانی سکان هدایت یکی از دو تیم را برعهده داشته  ۲ مساوی و دو برد برای پرسپولیس و استقلال هم با مربیان خارجی صاحب برد نشده است.

در خصوص داور این دیدار که برای هریک از سرخابی ها سوت زده و اولین دربی خود را تجربه میکند آمار جالبی ثبت شده است.

بیژن حیدری تا به حال ۱۰ بازی برای دو تیم قضاوت کرده است. که سهم استقلال  ۴ بازی و  برای پرسپولیس ۶ بازی سوت زده است که دو برد و یک مساوی و یک باخت برای استقلال و در ۶ بازی که برای پرسپولیس سوت زده ۵ برد و یک مساوی بوده است.

در شهرآورد ۸۵ غایبان  سرشناسی وجود دارد که از  استقلال پژمان منتظری،امید نورافکن،مجتبی جباری و یعقوب کریمی آبی پوشان را همراهی نمیکنند و برای پرسپولیس مهدی طارمی،فرشاد احمد زاده و احمد نوراللهی در ترکیب سرخپوشان قرار نخواهند داشت‌.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5yn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ دربی 85؛ ستاره هایی که سرنوشت بازی را مشحص می کنند/ چربش نیمکت کدام تیم بیشتر است؟