تاریخ انتشار: 1396/03/08 12:31
کد خبر: 207692

سرمربی استقلال بالاتر از سایر استقلالی ها می ایستد!

استقلال در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبانش العین امارات قرار می‌گیرد. استقلال پیش از این 3 بار به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید رسیده و فقط یک بار موفق به عبور از این مرحله شده است.
سرمربی استقلال بالاتر از سایر استقلالی ها می ایستد!

در سال 2010 استقلال با هدایت صمد مرفاوی پس از صعود از مرحله گروهی به عنوان تیم دوم، در مرحله یک‌هشتم نهایی رودرروی الشباب عربستان قرار گرفت. در تک بازی این مرحله که در عربستان برگزار شد استقلال با وجود اینکه 2-1 از حریفش پیش افتاده بود در پایان 3-2 باخت و حذف شد.

دو سال بعد استقلال این بار با هدایت پرویز مظلومی از مرحله گروهی صعود کرد و باز هم به دلیل دوم شدن در گروه، در تک بازی مرحله یک‌هشتم، میهمان سپاهان و زلاتکو کرانچار شد. در این بازی سپاهان 2-0 استقلال را برد تا آبی‌ها یک بار دیگر از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی باز بمانند.

یک سال بعد سرانجام امیر قلعه‌نویی طلسم عبور استقلال از مرحله یک‌هشتم نهایی را شکست. شاگردان او صدرنشین گروه خود شدند و در مرحله یک‌هشتم نهایی حریف الشباب امارات شدند. در بازی رفت در امارات استقلال 4-2 پیروز شد و بازی برگشت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال بالاخره به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

امشب مشخص می‌شود که منصوریان هم مثل قلعه‌نویی می‌تواند استقلال را به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برساند یا مثل مظلومی و مرفاوی تیمش در این مرحله حذف خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w76av

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت نامشخص امید ابراهیمی؛ ثابت یا تعویضی؟