تاریخ انتشار: 1396/01/28 21:48
اختصاصی| استعفای دسته جمعی تنها راه نجات نساجی؛
کد خبر: 216392

امتیازات فکری نبود مسگرخان و رفقا نساجی را به لیگ سه می‌بردند

تیم فوتبال نساجی مازندران درخانه وحدت یزد، بانتیجه 1-0 شکست خورد.
امتیازات فکری نبود مسگرخان و رفقا نساجی را به لیگ سه می‌بردند

به گزارش فرتاک ورزشی، نساجی باشکست مقابل وحدت یزد، سیر سقوطی خود را در جدول حفظ کرد و به رده دهم جدول سقوط کرد. این شکست، سومین شکست پیاپی مسگرساروی در نساجی بود و آنها نتوانستند از پس وحدت یزد که در رده هفدهم جدول است، بربیایند.

فرتاک ورزشی که چند روز قبل، از دخالت افرادی در باشگاه نساجی خبر داده بود که هیچ مسئولیتی در این تیم ندارند و در آن مطلب آمده بود که علی آذری، نقش تعیین کننده ای در کادرفنی دارد و از اردوی نساجی خبر می‌رسید که او بیشتر ارنج تیم را مشخص می کرد و بانظرهایش، ارنج تیم را تشکی می داد.

ازهمین رو، رمضانی مدیرعامل نساجی مصاحبه ای را با یکی از رسانه ها کرد و عنوان کرد که علی آذری هیچ نقشی در تصمیمات باشگاه ندارد و بعد از بازی با بادران عذر وی خواسته شده اما توصیه ای به آقای مسگرساروی داریم. محمود فکری، علی‌رغم تمامی مشکلات مالی که در تیمش وجود داشت و خود به دنبال رفع مشکلات بود، تمام چشم‌ها را به خود دوخت و نتایجش سبب شد تا نساجی در پایان نیم فصل، به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر قلمداد شود.

باتوجه به حواشی که پس از پایان همکاری فکری با نساجی به وجود آمد، ابتدا ساکت الهامی راس امورات نساجی را برعهده گرفت که جنجال‌های رسانه‌ای و هیاهوی تماشاگران سبب شد تا الهامی استعفا بدهد و باردیگر، هدایت نساجی به مسگرساروی برسد.

مسگرساروی پس از اینکه مجددا روی کار آمد، مصاحبه‌های فراوانی را صورت داد که من این تیم را موفق خواهم کرد و ازهمان زمان، برای سایر تیم ها خط و نشان کشید. اما مسگرساروی و نساجی هیچ گاه نتایج خوب نیم فصل اول را نتوانست تکرار کند و باتوجه به اینکه بیش از 60درصد قراردادهای بازیکنان پرداخت شده بود، آنها به مراتب با محمود فکری بهتر نتیجه گرفتند.

سرمربی نساجی درحالی 5-6 بازیکن اصلی تیمش را کنار گذاشت که او معتقد است این بازیکنان احتمال دارند در بازیهای نساجی تبانی بکنند!!! این تصمیم او، یکی از خنده‌دارترین تصمیماتی است که در لیگ یک امسال رخ داده است و هیچ مربی باداشنی، یهویی 5-6 بازیکن اصلی خود را کنار نمی‌گذارد و اگر هم چنین باشد، دلیل کارش را ترس از تبانی قلمداد نمی‌کند.

نتایج 10 بازی گذشته نساجی به خوبی نشان می‌دهد که مسگرساروی نمی‌تواند هدایت تیم بزرگی همچون نساجی را داشته باشد. هواداران نساجی از مربی نتیجه می‌خواهند و بانتایج به وجود آمده، مسگرساروی از قائمشهر می‌رود؟! مسگرساروی و رفقا که تیم را درحد نابودی پیش برده‌اند و اکنون، در نیمه پائینی جدول هستند، نساجی را به حریف تمرینی برخی تیم‌ها تبدیل کرده‌اند و این امر، به مزاج هواداران نساجی خوش نمی‌آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w77rx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهکار یزدی‌ها مقابل نساجی؛ سومین شکست پیاپی مسگرساروی در دیار بادگیرها
اختصاصی| روزهای تلخ نساجی ادامه دارد؛

این کاره نیستی آقای مسگرساروی
اختصاصی| تصمیم گیرنده مسائل نساجی کیست؟ آذری یا مسگر؟!؛

مسگر هم نتوانست نساجی را لیگ برتری کند/ ببرها در قفس!
اختصاصی| حسرت نساجی شانزده ساله شد؛